Jesperi Lauhio

Air Finland Virtual hakee henkilökuntaa

172 viestiä aiheessa

[ attachment removed / expired ]

 

Air Finland Virtual hakee henkilökuntaa! Tarvitsemme kaksi pätevää ihmistä kouluttajan ja teidottajan/graafikon virkoihin.

 

Kouluttajalta vaadimme:

- Vähintään 16 vuoden ikää

- Vähintään 5-6 tuntia aikaa viikossa hoitaa tehtäviä

- Laajaa kokemusta Boeing 757 -koneesta

- Laajaa kokemusta IVAO -verkossa toimimisesta

- Hyviä yhteistyötaitoja, sekä intoa ja oma-aloitteisuutta

- Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa

 

Tiedottajalta/graafikolta vaadimme

- Vähintään 16 vuoden ikää

- Vähintään 5 tuntia aikaa viikossa hoitaa tehtäviä

- Kokemusta graafisten ohjelmien käytöstä (etenkin Adobe Photoshop- sekä Adobe Lightroom -kokemusta arvostetaan)

- Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa

- Hyviä yhteistyötaitoja, sekä intoa ja oma-aloitteisuutta

 

 

Kaikki hakemukset sähköpostilla osoitteeseen: jesperi.lauhio@gmail.com

 

Hakuaikaa sunnuntaihi 22.7.2012 asti.

 

Jesperi Lauhio

Jäsenkoordinaattori

Member Coordinator

Air Finland Virtual

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Riittääkö laajaksi kokemukseksi lupakirja ja tyyppikelpuutus vai haluatteko yli 1500h pic-tiimaa tyypillä? Otatteko CV:n kanssa vastaan myös palkkatoiveen vai keskustellaanko siitä vasta työhaastattelun jälkeen?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Mikä on Air Finland Virtual?

 

No sehän on tietysti Air Finland Virtual  ;D

 

Aikuisten oikeesti lisätietoja firmasta tulee ensi kuussa.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ennen kuin kukaan pistää yhtään hakemusta tulemaan, haluaa hän varmasti tietää missä tässä oikein on kyse....

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ennen kuin kukaan pistää yhtään hakemusta tulemaan, haluaa hän varmasti tietää missä tässä oikein on kyse....

Tuskin sitä nyt ruudinkeksijäkään tarvitsee olla, tietääkseen mistä tässä suunnilleen on kyse...

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tuskin sitä nyt ruudinkeksijäkään tarvitsee olla, tietääkseen mistä tässä suunnilleen on kyse...

 

Ei kyse ole siitä, ettenkö tietäisi mikä on virtuaalinen lentoyhtiö, tai Air Finland. Minua kiinnostaa tietää, mikä on projektin tavoite, missä "jamassa" se tällä hetkellä on, ketä muita on mukana, kenelle se on suunnattu (suomalaiset vai maailmanlaajuinen)......

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ei kyse ole siitä, ettenkö tietäisi mikä on virtuaalinen lentoyhtiö, tai Air Finland. Minua kiinnostaa tietää, mikä on projektin tavoite, missä "jamassa" se tällä hetkellä on, ketä muita on mukana, kenelle se on suunnattu (suomalaiset vai maailmanlaajuinen)......

Nyt kuulostaa paremmalta. Jotain esimulgasua ois tosiaan voinut olla, että millä pohjalla ollaan liikkeellä ja mitä tästä haetaan... :P No, eiköhän nuo selviä sitten aikanaan kuten Teemu tuossa sanoi...

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Nyt kuulostaa paremmalta. Jotain esimulgasua ois tosiaan voinut olla, että millä pohjalla ollaan liikkeellä ja mitä tästä haetaan... :P No, eiköhän nuo selviä sitten aikanaan kuten Teemu tuossa sanoi...

 

No vielä ei ole elokuu, mutta tässä meidän sääntöluonnoksemme:

 

1.0 Jäsenyyden kriteerit

1.1 Hakijan tulee olla vähintään 16-vuotias TAI hänellä tulee olla yli 650 lentotuntia IVAO-verkossa.

1.2 Hakijan tulee omistaa laillinen versio Microsoft Flight Simlator 2004 tai Microsoft Flight Simlator X -simulaattorista. Muita simulaattoreita ei tueta.

1.3 Hakijan tulee olla rekisteröitynyt IVAO-verkkoon.

1.4 Hakijan tulee toimittaa oikeat henkilötietonsa. Lempinimiä ei sallita.

1.5 Hakijan pitää pystyä osoittamaan ammattimaisuutta yhtiössä toimiessa.

1.6 Englanti on ilmailun työkieli, joten hyvä kirjoitetun ja puhutun englanninkielen taito vaaditaan.

1.7 Muiden Air Finlandia mallintavien virtuaalisten lentoyhtiöiden jäseniä ei hyväksytä.

1.8 Kaikille hakijoille pidetään teoreettinen pääsykoe sekä lentokoe.

1.9 Sääntöjen rikkominen johtaa hakemuksen hylkäämiseen / lentäjän erottamiseen.

 

2.0 Lentäjät

2.1 Lentäjän tulee lentää vähintään yksi (1) lento 30 päivän aikana.

2.2 Mikäli lentäjä ei noudata sääntöä 2.1, muuttuu hänen tilansa inaktiiviseksi (inactive). Tästä eteenpäin lentäjällä on 14 päivää aikaa suorittaa seuraava lento. Mikäli lentäjä ei suorita lentoa määräaikaan mennessä, hänet erotetaan ilman erillistä varoitusta.

2.3 Lentäjälle sallitaan 90 päivää virkavapaata yhden kalenterivuoden aikana. Tähän sääntöön voidaan tehdä poikkeus pätevän syyn perusteella.

2.4 Mikäli lentäjän tila muuttuu inaktiiviseksi (inactive), ei hänelle sallita virkavapaata. Lentäjän tulee olla aktiivinen (active).

 

3.0 Uudet lentäjät

3.1 Uuden lentäjän tulee suorittaa ensimmäinen lentosta 14 päivän kuluessa lentäjäksi hyväksymisestä.

3.2 Uusille lentäjille ei sallita virkavapaata ennen kuin he ovat palvelleet yhtiössä 30 päivän ajan. Tähän sääntöön ei tehdä poikkeuksia, joten mikäli et pysty noudattamaan tätä sääntöä, lykkää hakemustasi.

 

4.0 Lentojen suorittaminen

4.1 Kaikki lennot tulee operoida IVAO-verkossa tai VATSIM-verkossa.

4.2 Kaikki lennot tulee operoida Air Finlandin kutsutunnuksella (FIF).

4.3 Lennon tulee aina lähteä edellisen lennon määränpäästä. Toisinsanoen lennon tulee aina viimeisimmästä sijainnista.

4.4 Lento tulee varata ennen suorittamista. Varaamattomien lentojen suorittamisesta ei kerry lentotunteja.

4.5 Varatut lennot tulee lentää 48 tunnin sisällä varaamisesta. Tämän ajan jälkeen varaus umpeutuu.

4.6 Varatut lennot tulee lentää varausjärjestyksessä.

4.7 AD-HOC Lennot

4.7.1  Aikataulujen ulkopuolisten lentojen lentäminen on mahdollista.

4.7.2 Lennon tulee lähteä Suomesta tai saapua sinne. (Tai löytyä keskustelualueen AD-HOC listasta)

4.7.3 Lennon tulee lähteä tai saapua tämän kartan alueelta.

 

Toim. Huom. Tämä on LUONNOS, ei lopullinen sääntöteksti!!

 

Teemu Kokkonen

CEO

Air Finland Virtual

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Onnea yrityksellenne. Mites toi kohta 1.1?? Yli 16-vuotias pääsee 10 h kokemuksella mutta alle sen pitää olla 1000h ivaossa plakkarissa??  :o

 

jari

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Onnea yrityksellenne. Mites toi kohta 1.1?? Yli 16-vuotias pääsee 10 h kokemuksella mutta alle sen pitää olla 1000h ivaossa plakkarissa??  :o

 

jari

 

Aivan samaa mieltä. Miksi pitää olla jopa 1000h? Eikö joku 500H olisi ehkä hieman kohtuullisempi...

 

E: ja sääntö 3.2 on mielestäni aika tylsä koska ei sitä aina tiedä mitä tapahtuu. Sairastuu ja joutuu sairaslomalle? Vai tarkoitatteko että tässä tapauksessa sallitaan poikkeus?

 

E2: Ja säännön 4.1 myötä jää ainakin minulta hakemus tekemättä... :thmbdn:

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Onnea yrityksellenne. Mites toi kohta 1.1?? Yli 16-vuotias pääsee 10 h kokemuksella mutta alle sen pitää olla 1000h ivaossa plakkarissa??  :o

 

jari

 

1.8 Kaikille hakijoille pidetään teoreettinen pääsykoe sekä lentokoe. Jolla varmistetaan hakijan kelpoisuus.

Tuo ikä ja tuntimäärä on arvioitu meidän Staffin keskiarvolla sekä jatkettu muutamien kilpailevien yhtiöiden linjalla.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Miksi ainoastaan IVAO on ainoa areena suorittaa lennot?

 

Tätä myöskään en ymmärrä. Miksi vain IVAO. Ei VATSIM? Offline?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

 

E: ja sääntö 3.2 on mielestäni aika tylsä koska ei sitä aina tiedä mitä tapahtuu. Sairastuu ja joutuu sairaslomalle? Vai tarkoitatteko että tässä tapauksessa sallitaan poikkeus?

 

Pätevistä syistä huomioimme poikkeukset ko.säännöstä kuten: Intti, Sairaus tai joku muu pätevä syy.

 

Miksi ainoastaan IVAO on ainoa areena suorittaa lennot?

 

Johtuen käyttämästämme ACARS:sista joka tukee tällä hetkellä vain IVAO:ta, mutta siihen on tulossa myös offline-toiminto, jolloin ko.kohtaa muutetaan.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Minusta tuossa virkavapaa jutussa ei ole mitään epäselvää.

 

Kenellekkään ei ole varmaan ole ylivoimaista lentää vähintään yhtä lento kuukaudessa.

 

Ja koska kyse on virtuaallisesta hommasta tosimaailma menee aina edelle elikkä jos jalka menee poikki ja olet kuukauden sairaalassa niin ei todellakaan tarvitse mitään virtuaallisia virkavapaita anoa (Eikö tämän jo ihan järkikin sano). Virtuaallista virkavapaata anot jos olet vaikka lomamatkalla kuukauden etkä voi lentää sitä vähintään yhtä lentoa kuussa, tai pidät muuten taukoa. Hommahan on harrastus, ei VAF:in väki lähettele postia kotiin jos et lennä, vaan homma menee tosimaailman ehdoilla.

 

Virtuaali Air Finlandin väki varmaan vahvistaa tämän?  :)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Minusta tuossa virkavapaa jutussa ei ole mitään epäselvää.

 

Kenellekkään ei ole varmaan ole ylivoimaista lentää vähintään yhtä lento kuukaudessa.

 

Ja koska kyse on virtuaallisesta hommasta tosimaailma menee aina edelle elikkä jos jalka menee poikki ja olet kuukauden sairaalassa niin ei todellakaan tarvitse mitään virtuaallisia virkavapaita anoa (Eikö tämän jo ihan järkikin sano). Virtuaallista virkavapaata anot jos olet vaikka lomamatkalla kuukauden etkä voi lentää sitä vähintään yhtä lentoa kuussa, tai pidät muuten taukoa. Hommahan on harrastus, ei VAF:in väki lähettele postia kotiin jos et lennä, vaan homma menee tosimaailman ehdoilla.

 

Virtuaali Air Finlandin väki varmaan vahvistaa tämän?  :)

 

Juurikin näin  :)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

4.7.1 Lennon tulee lähteä Suomesta tai saapua sinne.

4.7.2 Lennon tulee lähteä tai saapua tämän kartan alueelta.

Mites, kun fifillä oli lentoja, jotka ei lentänyt Suomen kautta. Eikö niitä saa sitten lentää?w

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Pätevistä syistä huomioimme poikkeukset ko.säännöstä kuten: Intti, Sairaus tai joku muu pätevä syy.

 

Säännöissä sanotaan ko. kohdassa "Tähän sääntöön ei tehdä poikkeuksia"

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Säännöissä sanotaan ko. kohdassa "Tähän sääntöön ei tehdä poikkeuksia"

 

Sillähän tarkoitetaan, että jonkun "vähäisen syyn" takia ei tehdä poikkeuksia. Staffi käsittelee jokaisen (loma)hakemuksen yksittäistapauksena. Joten tervettä järkeä tullaan käyttämään ja meillä ei ole aivojen käyttökieltoa intti tyyliin  ;)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään