Guest Lauri FIN918

Paras Virtual Airline?

41 viestiä aiheessa

Moro,

etsiskelen itselleni mukavaa, hyvä henkistä, B737NG konetta omaavaa virtuaali yhtiötä. Nyt olisi tarkotus löytää yhtiö, joka operoi euroopassa ja on aktiivinen. Ja ei mielellään mitään ATR koneella lentelyä ensiksi ennen kuin pääsee NG:n kimppuun :).

Kenellään ehdotuksia?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

http://www.air-child.com/

Kyseessä on melko rento firma, joka on aktiivinen ja lentoja voit lentää missäpäin maailmaa tahansa toimivan charter-systeemin ansiosta. Lisäksi tienaat maailman köyhille lapsille rahaa joka lennolla (UNICEFin kautta) ;)

Suosittelen ehdottomasti kaikkia muitakin kokeilemaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos vinkistä. Kuitenkin alustavasti haen yhtiöitä jotka operoivat irl.

Muita? :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Transaviaan kallistuisin itsekin. Samaten BAV, mutta molemmissa on tuo 16v rajana.

BAViin sekaan vain!! BA lentää irl 734 mutta NG:llä sopii lentää;) muutenkin hyvin bojo painoitteinen laivasto (lisäosia löytyy) ja mahtavia manuaaleja, checkkilistoja etc. Suosittelen! :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikun vaativat 16 vuoden rajan. Ihmeellistä ikärasismia mielestäni....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei tainnut VATSIM:ssa olla kuin 13v ikäraja johtuen jenkkien säädöistä. Ikäraja on ihan hyvä asia :)

Ei se kyllä minusta ole tässä tapauksessa ollenkaan.... Noh ei auta kun oottaa vielä vuoden......

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei se kyllä minusta ole tässä tapauksessa ollenkaan.... Noh ei auta kun oottaa vielä vuoden......

No kyllä ne ikärajat on ihan tarkoituksella tehty ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No ei varmasti :P.

Viestini näky semmoset 15 sekunttia ennen kuin sen poistin (ehkei sittenkään- tyyliin). Nopeat refleksit sinulla.  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Viestini näky semmoset 15 sekunttia ennen kuin sen poistin (ehkei sittenkään- tyyliin). Nopeat refleksit sinulla.  :thmbup:

Katoin tuolta jo ennen kuin lähetit viestiä että kirjoitit sitä ;).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eipä ollu sama ääni kellossa viimeksi kun taisit puhua näistä ;).

http://conv.flightforum.fi/discussion/index.php/topic,89856.msg1096656.html#msg1096656

Otapa huomioon, että aikaa on kerennyt kulua jo 3v tuon viestin kirjoittamisesta. Silloin olin itse vielä 100% keltanokka, joka ei ehkä ymmärtänyt asioiden oikeaa laitaa. Kyllä niille ikärajoille on ihan perusteltu syy, olen itsekin sen huomannut :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Otapa huomioon, että aikaa on kerennyt kulua jo 3v tuon viestin kirjoittamisesta. Silloin olin itse vielä 100% keltanokka, joka ei ehkä ymmärtänyt asioiden oikeaa laitaa. Kyllä niille ikärajoille on ihan perusteltu syy, olen itsekin sen huomannut :)

No selvästi minä sitten olen 3 vuotta jälkeen jäänyt ;).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään