Jere Aarnia

REX Essential

34 viestiä aiheessa

Perus Rex 2:n se korvaa, mutta jos olet asentannut OverDrive-packin täytyy vielä odotella REX Essential OD-julkaisua.

Parasta tässä on se että kaikki Essential päivitykset ovat ilmaisia, edellytäen että olet ostanut REX2:n aikoinaan. ja olet rekiteröinnyt tilaus numeron REX:in foorumeille

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Perus Rex 2:n se korvaa, mutta jos olet asentannut OverDrive-packin täytyy vielä odotella REX Essential OD-julkaisua.

Parasta tässä on se että kaikki Essential päivitykset ovat ilmaisia, edellytäen että olet ostanut REX2:n aikoinaan. ja olet rekiteröinnyt tilaus numeron REX:in foorumeille

Siis pitääkö tilausnumero rekata rexin foorumille ensin? Mulla kyllä on ostettu versio mutta en ole foorumille sitä rekisteröinyt....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos haluaisin ostaa REX:n(en ole aiemmin omistanut) FSX:lle, niin mitä mun pitäis ostaa. Tahtoisin parasta ja kyllä kone jaksaa pyörittää raskasta. Joten pitääkö ostaa REX Essential, vai mitä?

Lauri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Osta vain REX Essentials kun se kerran uusin versio on. En tiedä edes myydäänkö vanhaa versiota enään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja onko muuten mahdollista käyttää molempia samaan aikaan?

Uppista. Siis tarkotin mahdollista käyttää AS2012 ja REX Essentialia samaan aikaan :).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä pitäisi olla mahdollista käyttää vaikkapa tämän AS2012:n sääohjelmaa ja sitten REX:in tekstuureja. Mutta tuossa REX essentialsissa pitäisi kai olla ihan kohtuullinen sääohjelma mukanakin, suuri parannus aiempien versioiden sellaisesta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pahus kun ei ole enää sellaista pc:tä  jolla fsx pyörisi,niin ei pääse tätäkään testaamaan.:-(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eiköhän tuo mene niin, että kun poistat REX OD:n asennuksen ja asennat Essential-version ns. puhtaalta pöydältä, niin homma toimii ilman eri version odotteluja - ainakin foorumin mukaan...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

:laugh: Eipä ole vähän aikaan saanut nauraakaan näin. Varsinainen veijari tämä capt.Bob ... :laugh:

"Pöyrii kuin kumikuula Michelle Obaman pyrstössä"

Tuolla Tonylla on toinenkin alter ego: Capt. Brucey, tuo "hieman" hintahtava lentokapteeni... "Welcome to flight 71, that is 69 with two fingers up your ass" ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaivelin tossa order historeita ja huomasin että olenhan minä sen perus REX:n ostanut. Eli pitääkö minun nyt maksaa siitä essentialista?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaivelin tossa order historeita ja huomasin että olenhan minä sen perus REX:n ostanut. Eli pitääkö minun nyt maksaa siitä essentialista?

Ei. Itse olin ostanut FligtSimStoresta ja siellä tuote oli automaattisesti konvertoitu REX Essentialiin ja ei muuta kuin ilmainen lataus uudestaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko kellään tää päälleikkäin Active Sky:n kanssa?

E: Mikä tää Overdrive muuten on?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko kellään tää päälleikkäin Active Sky:n kanssa?

E: Mikä tää Overdrive muuten on?

On päällekkäin, tosin vanhemman Active Sky Evolutionin kanssa joka ei siis sisällä mtn tekstuureita. Hyvin toimii.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin niin mutta onko se niinkuin kokonaan uusi juttu vai lisä textuureita vain?

Minä käsitin niin, että vain lisätekstuureja kuten siinä linkissä kerrottiin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on sellasta ongelmaa että qnh ei päivity. Tuulet kyllä tulee mutta qnh pysyy 1013 :(.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään