Guest M1RTS4

Lentoaiheiset Pelit

3 viestiä aiheessa

Visitteko kertoa omia kokemuksia lentoaiheisista peleistä. Otan myös vastaan vinkkejä FS 2004 ja FSX:lle.

:thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Visitteko kertoa omia kokemuksia lentoaiheisista peleistä. Otan myös vastaan vinkkejä FS 2004 ja FSX:lle.

:thmbup:

Vinkkejä ja muuta tietoa simulaattoreista FS9/FSX löytyy runsaasti lukemalla vaikkapa tätä foorumia yhtä avointa sivua pitemmällä ja lisäksi jonkun verran X-Planesta - käytä hakutoimintoa tai lue rauhassa foorumia taaksepäin.

Lisäksi tulollaan on joitakin epämääräisia uusia viritelmiä, joista löytyy myös jonkin verran tältä foorumilta.

IL-2 Sturmovik: 1946 pelinä on mielestäni aika hyvä ja muista vastaavista minulla ei ole kokemusta. Kaiken kaikkiaan kysymyksesi käsittää melko laajan alueen ja niihin vastaaminen veisi ylettömästi tilaa ja aikaa, joten ehkä kysymyksesi yksilöiminen helpottaisi mahdollisen vinkinantajan tehtävää jatkossa  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ja jos purjelento kiinnostaa, mun kotikoneellä pyörii joskus vielä Condor - silleen näiden ohjaimien kanssa. Mä en oo osannu niitä vielä laittaa toimimaan, mut mitä oon kaverin koneella sen kanssa vääntänyt niin se on varsin kiva. Ja riittää tehot mun läppärissäkin. Ohjaimet toki maksaa, mut itse ohjelma ei oo kallis, tais olla valtakunnan virallisessa ilmailumyymälässä 25 euroa, mut älkää hirttäkö jos muistan väärin...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään