Mikael Leinonen

Freeware RAAS (Runway Awareness and Advisory System for FSX/FS2004) saatavilla

25 viestiä aiheessa

Minne tuo asennetaan. kun ei tuosta readme tiedostosta oikein mulle meinaa avautua ja tarviiko tuo sit mitään muuta toimiakseen kun on käynnistänyt simun?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Se toimii vaikka työpöydältä, itse kopioin sen RAAS1-kansion samaan kansioon kuin missä lentosimu on ja siitä tein pikakuvakkeen työpöydälle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Se toimii vaikka työpöydältä, itse kopioin sen RAAS1-kansion samaan kansioon kuin missä lentosimu on ja siitä tein pikakuvakkeen työpöydälle.

Testattu ja toimii!! Onkos mä aivan väärässä että tuo tarvii aina käynnistää erikseen?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Testattu ja toimii!! Onkos mä aivan väärässä että tuo tarvii aina käynnistää erikseen?

Joo, näin pitää tehdä ellei sitä saa jotenkin käynnistämään simun kanssa yhtäaikaa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, näin pitää tehdä ellei sitä saa jotenkin käynnistämään simun kanssa yhtäaikaa

Joo, näin mä vähän arvelinkin. On toi Dowson aika puuhapete näiden simujuttujen kanssa.  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Se saa ainakin rekisteröidystä fsuipcista käynnistettyä ja sammuteetua automaattisesti. 

fsuipc.ini:iin lisätään muistaakseni rivit

[Programs]

Run1=READY,KILL,C:\ohjelman polku\ohjelman nimi.exe

tämä käynnistää ja sammuttaa automaattisesti ohjelman.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Se saa ainakin rekisteröidystä fsuipcista käynnistettyä ja sammuteetua automaattisesti. 

fsuipc.ini:iin lisätään muistaakseni rivit

[Programs]

Run1=READY,KILL,C:\ohjelman polku\ohjelman nimi.exe

tämä käynnistää ja sammuttaa automaattisesti ohjelman.

Kiitoksia vinkistä, täytyypä kokeilla  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jostain kumman syystä tuo ei mulla toimi, vaikka olen sen purkanut omaan kansioon FSX:ään ja työpöydällä on pikakuvake. Kun simu on käynnissä ja tuon ohjelman avaa, niin siinä lukee että; Connected with FS!  :'(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

a320:lla finaalissa ehfk:n 22L:lle. Nopeus 145 kts, tuulet olemattomissa. Ohjaamossa kaikuu: "Too fast!!" "Unstable!!!" Olin että mitvit...?

Jos vaikka VREF on ollut 131 niin olet tullut liian lujaa vinaaliin ja siksi huuti?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Varmaankin pitää poistaa nuo koneen hallintaan liittyvät tiedostot. Riittää, että ilmoittaa kiitotien. Siihen tuo onkin oikein näppärä. Ei tule noustua rullaustieltä... :laugh: ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noeikyllä tule oikein muutenkaan noustua rullaustieltä, oli RAAS tai ei...  :P

Mutta kaipa tuo voisi silti olla ihan kiva

Topias Rossi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Topias Rossi

Sattuuhan sitä oikeastikin... ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niino kyllä tuosta ainakin mulle ois hyötyä. Ensimmäinen IVAO lentoni kun päättyi siihen että rullasin vahingossa suoraan kiitotielle, koska luulin että se olisi vielä rullaustietä.  ;D RAAS olisi pelastanut lennonjohtajan illan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Topias Rossi

No huonoissa olosuhteissa tuosta vasta apua onkin, meinashan se Finnairin bussikin Hong Kongissa suorittaa lentoonlähdön rullaustieltä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään