Topias Rossi

FSX lentokoneiden textuuriongelma - Apua tarvitaan

8 viestiä aiheessa

Moi!

Olen vähän aikaa sitten hankkinut tuon FSX Gold Editionin ja asentanut sen itse FSX:n ja Accelerationin.

Nyt kun yritän näitä freeware-koneita laittaa simuun, olen varmistanut että se on varmasti FSX:lle nimenomaan, ja otan koneen konevalikosta, siinä ei näy ollenkaan koneen ulkotekstuureja. Nuo pari payware-konetta mitkä minulla on, toimii loistavasti, mutta freeware koneet ei tunnu pelittävän. Kokeilin myös muuntaa kaikki koneen tekstuurit DDS DXT5 muotoon, joka on sama kuin esim. FSX:n vakio A321:ssä. Ei toimi näinkään.

Osaako joku auttaa? Olisi tosi kiva käyttää muitakin koneita kuin pelkästään vakio koneita ja niitä paria paywarea.

Topias Rossi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eihän Direct X 10 preview ole asetuksissa päällä? Jos on koita ottaa pois päältä, vaikka kai niiden pitäisi toimia jos DDS muotoon tekstuurit muuttaa mutta kuitenkin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

DirectX 10 Preview oli päällä, otin pois ja nyt näyttää tältä:

[ attachment removed / expired ]

Eli vieläkin huono. Voisiko johtua itse koneesta vai onko kyse pelin bugista?

Topias Rossi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmm, ovatko nuo tekstuurit nyt tuossa alkuperäiset vai itse muuntamasi? Muistan joskus kun koitin muuttaa jonkin FS9:lle tehdyn koneen tekstuureita DDS muotoon niistä tuli oudon näköiset, en tiedä mitä tein väärin vai onko se edes mahdollista.

Jos ovat muuntamasi niin koita laittaa niiden tilalle alkuperäiset ja katso toimiiko.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nuo ovat toiset tekstuurit kaksista alkuperäisistä. Toisissa tekstuureissa sama ongelma. Kokeilen poistaa koneen ja ladata uudestaan, ehkä se johtui siitä kun muutin ne tekstuurit DDS muotoon.

Kerron sitten toimiiko.

Topias Rossi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jeps, asensin uudelleen koko koneen, ja nyt toimii. Vielä kuva että miltä tuon koneen pitää näyttää:

[ attachment removed / expired ]

Topias Rossi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään