Tuomas Hulkkonen

iMac vuodelta 2009 ja FSX

3 viestiä aiheessa

Hei,

vanha kone taisi sanoa sopimuksen irti ja nyt olisi halvalla tarjolla iMac vuodelta 2009. Mietinkin, että onko kenelläkään kokemusta miten FSX toimii iMacilla (windows 7 asennettuna boot campilla tms., en tiedä kaikkia nykyvaihtoehtoja?). Tuleeko ongelmia ohjainten (ch yoke, polkimet, quadrant) tai muiden usb-laitteiden kanssa. Riittääkö suorituskyky?

Lennän pääosin vain IVAO:ssa nykyisin PMDG:n ngx:llä. Vanha koneeni oli vuodelta 2009, q9550 sen aikaisella neliydin prossulla ja 2 gigan muistilla, näyttiksen geforce 9800, ja sen suorituskyky on riittänyt minulle välttävästi kun en isompia maisemia tai muita lisäosia käytä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Millaset speksit ko. iMacissa on? Itse olen saanut kuvan että kyllä prosessori tehoa ja sopivat muistit löytyy, mutta näytönohjaimet ovat pullonkauloja.

FSX on myös prosessorin kanssa naimisissa, macceja ei varmaan kauheasti kellotella...  Tietysti jos ei ole "must" saada liukuja tappiin vaan päästä lentämään hienoilla lisäosilla, eikä ne graffat ole nii must niin mikäs siinä

Ohjainten toimivuudesta en osaa sanoa mitään, villi veikkaus että miksi ei toimisi? Viisaammat voivat tietysti kertoa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itsellä on uusinta mallia oleva iMac ja ajelen windowsia bootcampilla ja FSX pyörii hyvin. Se miten hyvin se pyörii tuolla hieman vanhemmalla versiolla riippuu paljolti koneen spekseistä. Mutta itse iMac ja bootcamp toimii siinä missä normi pc:kin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään