Guest macklin

FSUIPC:n asetukset?

12 viestiä aiheessa

Moro!

Käytössä tuo FSUIPC-maksullinen default asetuksilla eli en ole kajonnut siihen. Kysymys kuuluu kannattaako sen kautta lisäsäätää sää-asetuksia ja jos kannattaa niin olisiko vinkkejä (esimerkkejä) mitä pitäisi tehdä? Simu on FS9 ja lisänä ASE Hifin sääohjelma, itse asiassa olen tyytyväinen nykyiseen tilaan mutta ainahan voi toivoa parempaa/realistisenpaa lopputulosta.

jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro!

Käytössä tuo FSUIPC-maksullinen default asetuksilla eli en ole kajonnut siihen. Kysymys kuuluu kannattaako sen kautta lisäsäätää sää-asetuksia ja jos kannattaa niin olisiko vinkkejä (esimerkkejä) mitä pitäisi tehdä? Simu on FS9 ja lisänä ASE Hifin sääohjelma, itse asiassa olen tyytyväinen nykyiseen tilaan mutta ainahan voi toivoa parempaa/realistisenpaa lopputulosta.

jukka

http://conv.flightforum.fi/discussion/index.php/topic,93442.0.html tuosta linkistä löytyy ainakin jotakin

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro

Kyllästyin Ivaon sään temppuiluihin ja tölväsin tuommoset niin rauhottui jollain tapaa . En ole testaillut noita suuntaan tai toiseen mutta järkevöityi selvästi tuo tuulien poukkoilu matkalennossa ::)

[ attachment removed / expired ]

jari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro!

Kiitos kaikille kommenteista, täytyy kokeilla noita eri asetuksia.

jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuli kokeiltua noita Rolfin linkittämiä asetuksia ja tuntuisi että paremmaksi tuli. Tosin muutin vain noita FS9.cfg:n ja FSUIPC:n asetuksia. REXin asetuksiin en koskenut ja ASE:a minulla ei ole mutta silti vaikuttaa paremmalta  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro!

Kyllä vaikuttaa hyvältä ASE:n ja FSUIPC:n asetukset laitoin lisäksi tänään vielä FS9:n asetuksia korjailin. Seuraavalla lennolla nähdään sen vaikutuksia.

jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro!

Ok tänään kokeiltu UBBB-OMDB sää hyvä joten mitään ihmeellistä ei ollut, joten jää käyttöön.

jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hauska kuulla, että toimii. Olisi ollut kattavampikin saitti olemassa molemmille simuille, mutta se on siirtynyt pakollisen rekisteröinnin taakse, mutta joo - sitä ei  nyt tarvita, koska toimii noillakin.

Meikä painelee juuri nyt Itämeren sateisilla ja tuulisilla vesillä toisen maailmansodan alkukahinoissa sukellusveneellä etsien puolalaisaluksia. Surullista sinällään, mutta minkäs teet kun käsky käy...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hauska kuulla, että toimii. Olisi ollut kattavampikin saitti olemassa molemmille simuille, mutta se on siirtynyt pakollisen rekisteröinnin taakse, mutta joo - sitä ei  nyt tarvita, koska toimii noillakin.

Meikä painelee juuri nyt Itämeren sateisilla ja tuulisilla vesillä toisen maailmansodan alkukahinoissa sukellusveneellä etsien puolalaisaluksia. Surullista sinällään, mutta minkäs teet kun käsky käy...

Hyvin toimivat nuo vinkit, kiitos niistä  :) Vaihtelu virkistää ja pitää mielenkiintoa yllä, aina kun ei pelkkä lentäminen innosta. Itsekin silloin tällöin ohjailen vetenalaisia vehkeitä  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään