Guest vemppe

Saitek x52 pro asennusongelma

3 viestiä aiheessa

Hei. Muutaman päivän olen yrittänyt asentaa x52 prota. Ongelma on siinä, että asennus DVD jää jumiin ilmoittaen, että Saitek SST Setup Wizard ei vastaa. Yritin tätä muutaman kerran samalla tuloksella. Yritykset ovat samalla aiheuttaneet häiriöitä koko Win7 järjestelmään siten, että nettiin ei enää päässyt ja kone piti sulkea virtanapista. Palautustoiminnalla asia sitten korjaantui. Olen myös yrittänyt ladata ajureita suoraan Saitekin sivuilta, mutta jossakin prosessin vaiheessa on tullut error ilmoitus ja lataukset on loppunut siihen. Vielä senkin olen huomannut, että FSX kyllä käynnistyy ja toimii ilman Saitekia, mutta jos tikku on kytketty tietsikkaan, FSX ei aukene. Resurssienhallinta ilmoittaa, että ei saada yhteyttä. Olen aivan aloittelija näissä asioissa, joten toivottavasti joku voi auttaa, ettei into mene heti kättelyssä. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen myös yrittänyt ladata ajureita suoraan Saitekin sivuilta, mutta jossakin prosessin vaiheessa on tullut error ilmoitus ja lataukset on loppunut siihen.

Minkälainen Error on kyseessä eli mitä ruudulla lukee kun tuo error ilmestyy?

Jollei ladattukkaan ajuri asennu, niin olisin veikannut rikkinäistä DVD-asemaa, joka aiheuttaa vähän samantapaisia ongelmia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos vastauksesta. Vika ei ollut DVD-asemassa. Sain homman pelaamaan,kun kytkin joysticin toiseen USB porttiin ja latasin ajurit Saitekin sivuilta. En tiedä oliko vika tuossa USB portissa, mutta nyt laite joka tapauksessa toimii. Tuosta asennus-DVS:stä en tiedä, onko se kelvollinen vai ei. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään