Guest Ilves

FSX pois ja FS9 tilalle.

1 viesti aiheessa

No se on taas Esa täältä Norrpasta!

Eilen pistäytyi Fredrik täällä luonani kahvilla ja sitä kahvituttamista ennen hän otti ton FSX:n pois ja ajoi tilalle 4 levyllistä FS2004:ä.

Tuloksena se, että sen 2004:n mukana olevat koneet toimivat toivotulla tavalla, vaan toi FS9:n Superbug ei toimi, kuten se toimi mun edellisessä FS2004:ssäni.

Se on kuin paikalleen naulittu.

Se ei liiku minnekkään.

Ensimmäinen (alkukuva) toimii niin, että kaikki namikat tekevät sen mitä pitääkin, mutta seuraava kuva, joka pitäisi näyttää sisäkalut ja josta voisi tehdä säädöt ja liikuttaa näkymää  on semmoinen jossa näkyy edessä oleva ulkonäkymä.

Mistäpä moinen mahtaa johtua?

Mun vanha tyhmä pääni on unohtanut jo lähes kaiken, mitä simuiluun tulee, kun en ole ollut spageissa kiinni aikoihin.

Pitäisiköhän se ottaa pois ja asentaa uudelleen?

Lode:n Pepe mulle viimexi asensi kaikki ja sehän toimi mitä parhaiten.

Jos olisin rikas, niin tuolla Komplet. se nimisellä firmalla olis ainakin yx moderni pc:

Komplet Gamer Premium - GTX 860 edition. GTX 860 grafik. Suveren speldator utrustad med den senaste tekniken.

Muuten vaikuttaa ihan jännittävältä, mutta sinä vaan on isot numerot hintalapussa. 17.995 kruunua.

Fredrik sanoikin, että mun olis siinä tapauksessa parasta teiltä simuilijoilta kysyä, että mitä sisuksia he pitäisivät parhaina simuilijan vaihtoehtona ja antaisin sitten hänelle tiedoxi ja hän sitten hankkisi osat ja kokoaisi mulle haluamani tietsikan.

Mutta jakselkaahan taas tätä huhtikuista kevääntuloa, lumineen sateineen ja joskus aurinkoakin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään