Guest Ilves

FSX:n Superbug problem!

3 viestiä aiheessa

No niin, rackaat ystävät!

Mulla on ollut tossa simudatorissani jo jonkin aikaa asennettuna FSX ja se on sinänsä tosi hieno.

Ostin ton FSX:n Superbugin ja odotin saavani levyn, vaan tulikin vain File.

No laitoin sen sitten FSX:n toisten koneiden mukaan.

Mutta kyllä se on hieno peli ja lentääkin waypoitilta toiselle ja on ihan kiva lennettävä, MUTTA, kun olisi aika vähän vähennellä nopeuksia jotta saisi laskutelineet ulos ja flapsit, ainakin puoliväliin ja Auto Trotle Controllin päälle, niin eipä onnistu.

Vaikka vedän trottelspagin nollille, niin nopeus ei laske alemmaksi, kun 435 knut.

Näin kovalla vauhdilla ei kukaan uskalla tulla alas ja kun normaalit toimempiteet laskussa vaativat korkeintaan 250 knut vauhdin.

Toinen broblem on se, että jos en tyhjäkäynnissä laita käsijarrua päälle, niin kone alkaa ryömiä eteenpäin.

Näitä promlemoja ei mun FS9:n vastaavassa Superbugissani ollut.

Kysynkin, että olisiko mahdollisesti siinä mun Filessä joku virhe?

Ajattelinkin otattaa koneestani sen FSX:n pois ja laitattaa sen tutun FS9:n.

Siihenhän mulla on kenttiä ja maisemiakin.

Mitäpä olette mieltä tästä mun problemastani, hyvät ystävät?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En usko tiedoston virheellisyyteen jos se kerran on asentunut. Minä itse käytän download-versioita molemmissa simuissa syystä, että ne ovat aina saatavilla niitä tarvitessani eikä naarmunnu - hyvin ovat toimineet.

Onhan siinä koneessa pdf-manuaali - eikö se kerro ongelmastasi mitään? Yleensä noissa on myös mukana Tutorial-osa - oletko tarkistanut ja löytyykö?

Tuon vehkeen foorumia vilkaistessani siellä oli parilla hemmolla pientä ongelmaa nopeuksien kanssa, mutta asia näkyi selvinneen ja kyse oli siitä, että ei osattu käyttää hallintalaitteita oikein.

Minä sinulle jo kerran annoin linkin tuolle foorumille, mutta tiedä sitten, että kelpasiko se sinulle

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Automaattikaasu pitää UA-moodissa (Up & Away muistaakseni) sen ilmanopeuden, joka oli taulussa kytkemisen aikaan.

Rojuja ulos otettaessa moodi vaihtuu PA:han (Powered Approach), joka säätää tehoja kunnes sopiva AoA on saavutettu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään