Miko Verno

GPS ei skulaa [FSX]

9 viestiä aiheessa

Näyttää tältä:

[ attachment removed / expired ]

Pimahti kesken lentoa eikä ole vielä toiminut missään konetyypissä. Kyllä se näyttää missä mennään ja kartan, mutta ei esim etäisyyksiä. :thmbdn:

Kiitos jo etukäteen :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä kokeilisin ainakin alkuperäisten gauge-tiedostojen kopioimista simun gauge-kansioon päällekirjoittaen entiset.

Minulla on kaikista simuista puhdas asennus kopioituna talteen, josta on helppo palautella alkuperäistiedostoja paikalleen tarvittaessa.

Pekka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mistä tämän tiedoston saa? Olisi(ko) helpointa vain tehdä korjausasennus(?)

Ei näytä ainakaan Acceleration-version levyillä noita olevan sellaisenaan enkä tiedä missä pakatussa tiedostossa ne gauges'it ovat. Nykyään minä otan aina kopion tuoreesta asennuksesta talteen jonnekin. Sen avulla korjaaminen on kätevintä. Jos sulla ei ole sellaista etkä halua tehdä uutta asennusta niiden esille saamiseksi, niin korjausasennus saattaisi olla paikallaan. Korjausasetuksessakin pitää huomioida, että jos alkuperäisessä ohjelmassa joitain tiedostoja on tarkoituksella korvattu uusilla, nekin voidaan menettää.

Pekka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mistä tämän tiedoston saa? Olisi(ko) helpointa vain tehdä korjausasennus(?)

Levy sisään ja selaile niitä .cab-tiedostoja (?) sieltä levyltä. Jostain löytyy ne gauges-tiedostot. Selvitä kuitenkin gps:n gaugetiedoston nimi ensin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noita cab-tiedostoja on melkoisesti. Jos löytyy kakkoskone, helpointa lienee tehdä sille uusi FSX-asennus ja kopioida sitten sieltä ne tarpeelliset tiedostot. Minä kopioisin koko FSX-kansion "pahan päivän varalle".

Katsoin omasta "backup-asennuksestani" ja ilmeisesti kaksi gauges-kansion tiedostoa: fs9gps.cab ja g1000.cab ovat ne GPS-mittarien tiedostot.

Pekka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään