Rolf Niemi

PMDG MD-11 & FSCrew FS9.1

7 viestiä aiheessa

Mystinen ongelma - AVSIMin foorumia luettu eikä ratkaisua löytynyt. Olen pahoillani kuvan laadusta, mutta vasemman puoleisesta (PFD) näkee, että virtaa on mutta näytöt ovat ja pysyvät niin tummina, ettei informaatiosta saa mitään selvää. Kaikkia valoa antavia nappuloita olen vääntänyt ilman tulosta. Ongelma esiintyy ainoastaan silloin FSCrew on toiminnassa ja paneeli mukana tulleen tutoriaalin mukainen.

Osaisiko joku auttaa?

Huono kuva tilanteesta:

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näyttäis siltä, että näytöt on himmennetty. Eli siitä kaasuvipujen alta olevista vaaleista säätimistä näytön kirkkautta säätelemään niin pitäis alkaa näkyä.

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuossa lisurissa sitä onkin opiskeltavaa, lykkyä tykö  :thmbup:

Ja lennon aikana joutuu oikeasti monitoroimaan systeemien ja moottorien toimintaa, kun ei tiedä mikä saattaa poksahtaa. (Jos on failuret päällä.)  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

PMDG MD-11 on tuttu ja olen sillä kyllä lennellyt, mutta siitä on aikaa jo jonkin verran. Tämä FSCrew sen sijaan tällä koneelle on hieman erilainen kuin mihin totuin esimerkiksi Level-D 767-300ER:n kanssa..

Nyt olen jokatapauksessa ilmassa ja matkalla kohti RCTP:tä. Kaikki on sujunut ongelmitta FO:n ja henkilökunnan kanssa ainakin tähän asti, mutta onhan tässä vielä aina hankala lähestyminen ja laskeutuminen edessä  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään