Guest Juhak

Carenado asennus?

6 viestiä aiheessa

En ole koskaan vielä hankkinut Carenadon lisäosia, mutta nyt tuli eteen tarve FSX Baronille. Koska en ole koskaan myöskään asentanut Carenadon lisäosaa, ajattelin kysy neuvoa viisaammailta. Tilanne on se, että lisäosa pitäisi asentaa kahteen tietokoneeseen, joista kummastakaan ei ole yhteyttä nettiin.

Tämän sivun https://carenado.zendesk.com/entries/20908448-how-do-i-install-an-aircraft mukaan asennus pitäisi onnistua ilman nettiyhteyttä, mutta onko näin? Kun ostaa lisärin suoraan Carenadolta, pääsee lataamaan zipin, jonka voi sitten siirtää tikulla koneeseen, onnistuuko?

Juha

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla on paljon Carenadon koneita, eivätkä ne ainakaan Fs9:ssä vaadi nettiyhteyttä asennuksen aikana. Niistä on myös helppo tehdä itselle varmuuskopio Cd:t ja olenkin vienyt asian jopa niin pitkälle että olen "boxannut" ne ja tehnyt boxeihin omat kansipaperit.

:)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos tiedoista! Ei siis muuta kuin muovirahaa vinguttamaan  ::)

Ei kenelläkään satu olemaan kokemuksia tuosta Baronista? Lähinnä minua kiinnostaa lentomalli.

Juha

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos tiedoista! Ei siis muuta kuin muovirahaa vinguttamaan  ::)

Ei kenelläkään satu olemaan kokemuksia tuosta Baronista? Lähinnä minua kiinnostaa lentomalli.

Juha

Lentomalli on omasta mielestäni lähes vastaavanlainen kuin edellisessa Aztecin lentomallissa, ehka jonkin verran helpompi menemään sivuluisuun.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Carenadon Baron vaikuttaa oikein mukavalta peliltä. Mutta ohjaimien kanssa on vähän ongelmaa...

Onko kukaan kalibroinut ohjaimia Carenadon koneissa FSUIPC:n kautta? Siis poistanut kaikki joystick-konffaukset FS:stä ja tehnyt kalibroinnit vain FSUIPC:n kautta. Meillä on pientä ongelmaa siivekkeiden kanssa, vaatiiko Carenadon koneet aircrat specific-täpän käyttöä?

Juha

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään