Esa Sairio

Simulaattorisi näytön koko?

24 viestiä aiheessa

Tällainen kysymys tuli mieleen, kun eräs tuttava kyseli neuvoja ostaakseen simulaattoriinsa uuden näyttölaitteen.

yES :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

3x14" kaarevassa telineessä ja triplehead sovitin. O-P:n vanhat ruudut, eli nämä ovat legendaarista keräilytavaraa joiden arvo nousee kohisten. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitä järkeä kahden näytön eyefinityssä? Esim. sotapeleissä tähtäin jää inhottavasti ruutujen väliin :-\

Jep, sotapeleihin ei paras ratkaisu, simulaattorissa en osaa enää ilman lennellä. Ainoa haitta, että joutuu siirtämään "katsetta" ohjaimella hieman sivulle, mutta eipä tuohon huomiota sen enempää kiinnitä.  Simuiluun löytyy oma pöytänsä, joten normikäyttö ja muut pelit hoidetaan yksittäisellä näytöllä.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu käytössä ikivanha 4:3- LG:n näyttö. Joskus kun intoa riittää liitän koneen 42"- telkkariin, mutta aika harvoin, koska ei ole langatonta näppistä eikä hiirtä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

40 telkkari on kiinni koneessa ja jos haluaa lisää kuvaa niin löytyy 19 ja 22 näyttö telkkarin vierestä.

Mitenkäs muuten itse kukin joka käyttää useampaa näyttöä, on asettanut näytöt toimimaan.

Eli siis onko yksi kokonainen ohjaamo vaiko jossain näytössä jotain mittareita tms?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mulla on BENQ 24" 3-D tämä tuntuu laseilla katsottaessa paljon suuremmalta johtuu varmaan siitä kun tulee syvyyttä mukaan suosittelen simulaattoriin

ehdottamasti 3Dnäyttöä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

40 telkkari on kiinni koneessa ja jos haluaa lisää kuvaa niin löytyy 19 ja 22 näyttö telkkarin vierestä.

Mitenkäs muuten itse kukin joka käyttää useampaa näyttöä, on asettanut näytöt toimimaan.

Eli siis onko yksi kokonainen ohjaamo vaiko jossain näytössä jotain mittareita tms?

Minulla on yleensä keskimmäisessä näytössä ohjaamo ja rinnakkaisiin näyttöihin avaan sitten erilaisia koneen nappulapaneeleita. Oikeastaan melko harvoin nykyään levitän koko ohjaamon kolmelle näytölle. Mikäli lennän oudossa paikassa Vfr:ää niin tapaan joskus avata rinnakkaiselle näytölle pienen ikkunan missä on koneen ulkonäkymä. Karttoja avaan näytöille tosi harvoin, koska lennän lähes aina paperikartoilla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

3x32" fullHD televisiot Eyefinityssä+2x8" näytöt mittareille  :thmbup:

Uudessa ajurissa sai bezel-compensationinkin toimimaan 5760x1080 resolla, which is nice.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään