Pekka Holopainen

A2A Accu-feel

10 viestiä aiheessa

Totta. sitä vain tuossa ounastelin, että toistaako sitten itseään kun jokainen kone kitisee ja paukkuu samalla tavalla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Henksu, haluaisin kysyä yhtä asiaa, sulla kun on noita oikeita lentotunteja huomattavasti mua enemmän. Mallintaako FS mielestäsi ollenkaan osasakkaustilaa? Musta nimittäin (XP10een verrattuna) vaikuttaa, että mikkisoftalla siipi on aina joko:

1. täysin kantava tai

2. Täysin sakannut.

Tämä selittäisi myöskin mikkisoftan vähintäänkin omituista toisiosakkauskäyttäytymistä. En tiedä, missä määrin muut ovat kiinnostuneita näistä lentomallin hiirenkikkareyksityiskohdista, mutta mulle ovat tärkeitä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuli hommattua. Ei mitään uutta Illu- ja Cliffs of Dover-piloteille. Jarrut kirskuvat, renkaat tussahtavat kovemmalla voluumilla asfalttiin, tuuli humisee kovemmin, kun vetää Mustangin kuomun auki. Muuten kyllä toimittaisin Mustangin välittömästi huoltoon...sen verran outoja ääniä tuli lisää täysillä kierroksilla. No, onneksi ton saa helposti poies konekohtaisesti, koska Mussessa on jo muutenkin hyvät äänet, kun ne tuli tuunattua kolmesta freeware-paketista. Cliffs of Doverissa Mersut ja Spitit natisevat kuin purjelaivat tiukoissa kurveissa. Tässä päivityksessä ei tule sellaista natinaa WW2-koneisiin.  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt täytyy hieman perua puheita... aivan mahtava lisäosa 12 eurolla! LTV A-7E Corsairin puikottelu kuulosti ihan taivaalliselta. Samoin lento Spitillä. Default-asetuksilla mentiin ja nyt haukotaan henkeä! HAPPEA! HAPPEA!  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllähän tämä kiisatta antaa uusia elämyksiä vähän vanhemmillekkin konehankinnoille. Ei kai tämä FPS:ään vaikuta millään lailla - en ainakaan minä ole sitä tässä ensitestien aikana havainnut. Mystisen halpa lisäosa. Olen hankkinut kaikenlaista lisä-sälää joista jotkut ovat olleet kallista roskaa, mutta tämä on halpa ja hyvä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kannattaa hankkia. Tästä linkistä selviää uudet ominaisuudet:

http://www.flightsim.com/main/notams12/accu0228.htm

Rullaus ja nousutkin ovat "eksoottisempia" tämän ohjelman jälkeen. Asennus on helppoa kuin heinänteko ja default asetuksillakin jarrut vinkuvat juuri sopivasti. Manuaalikin on vain 13-sivuinen, joista alle puolet on asiaa ja loput yleistä höpinää. Kyllä Neptune, Orion, Tracker ja muut kumppanit saivat nyt "uuden elämän" 12 eurolla. Rullatessa kun avaa kuomun, niin voi kuulla kunnon hörinät ohjaamoon asti. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään