Niklas Kivinen

FlyTampa-Montreal

12 viestiä aiheessa

* FlyTampa:lta tulossa seuraavaksi Montreal (CYUL) Fsx:lle. Ensimmäiset kuvat tulevasta tuotoksesta nähtävillä FlyTampan foorumilla.

http://www.flytampa.org/forum/viewtopic.php?f=1&t=5469

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Montrealin jälkeen pitäisi tulla se kauan odotettu EFHK  :thmbup:

Tuskinpa vaan, yksi ihan FlyTampan tasoinen Helsinki-Vantaa on jo tulossa, ja jos he tekevät tuota yhtään bisnesmielessä niin ei ole tulossa.

Joten käännä katseet jo muualle.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuskinpa vaan, yksi ihan FlyTampan tasoinen Helsinki-Vantaa on jo tulossa, ja jos he tekevät tuota yhtään bisnesmielessä niin ei ole tulossa.

Joten käännä katseet jo muualle.  :)

Siinä vaiheessa, kun jonkun puljun "oma mies" alkaa "dissaamaan" kilpailijan tuotosta, menee siltä omalta jutulta hyvin nopeasti pohja...

Ja mitä minä yhtään simulaattoribisneksestä ymmärrän, niin kokemus kertoo, että maineikkaat lisuritalot myyvät vaikka paskaa pelkällä nimellään. Eikä siitä kyllä ole pienintäkään epäilystä, etteikö maisemalisurifirmojen yhden edelläkulkijoista, FlyTampan, EFHK tule myymään ihan takuuvarmasti enemmän, kuin joku toistaiseksi aivan nobody A-flight...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siinä vaiheessa, kun jonkun puljun "oma mies" alkaa "dissaamaan" kilpailijan tuotosta, menee siltä omalta jutulta hyvin nopeasti pohja...

Ja mitä minä yhtään simulaattoribisneksestä ymmärrän, niin kokemus kertoo, että maineikkaat lisuritalot myyvät vaikka paskaa pelkällä nimellään. Eikä siitä kyllä ole pienintäkään epäilystä, etteikö maisemalisurifirmojen yhden edelläkulkijoista, FlyTampan, EFHK tule myymään ihan takuuvarmasti enemmän, kuin joku toistaiseksi aivan nobody A-flight...

Ei muuta kuin että  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt Aleksi kusi kyllä niin hienosti A- flightin EFHK:n päälle, ettei mulla tule mieleenkään edes katsoa millainen kenttä sieltä tulee. Jos tuo nykyinen ilmainen joskus alkaa tuntua riittämättömältä niin ostan FlyTampan tekeleen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikä tämä A-Flight ylipäätään on? Mistään ei löydy tietoa lukuunottamatta epämääräisiä sivulauseheittoja foorumilla. Liekö samanlaista wapowarea kuin legendaarinen LDS:n 757 (josta sentään löytyy jotain tietoa).

Mutta mitä tulee EFHK:n kiinnostavuuteen simulaattorimaailmassa, niin en epäile hetkeäkään etteikö esim. FlyTampan EFHK tulisi myymään. EFHK alkaa olemaan niin merkittävä Aasian liikenteen solmukohta, että sen tunnettavuus on aivan eri tasolla kuin esim. 10 vuotta sitten kun EFHK oli pieni korpikenttä pohjolan perukoilla.

Juha

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

www.a-flight.com

Eikä myöskään LDS757 ole vaporwarea ;)

Seison korjattuna  :thmbup: Kas kun ole tuota KVG-menetelmällä ennen löytänyt. Mutta mitä tulee LDS:n viisseiskaan, olen edelleen sitä mieltä että ko. lisuria ei tulla koskaan julkaisemaan.

Juha

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pahoittelen jos joku ymmärsi puheeni väärin, en halvenna tai arvostele FlyTampaa millään tavalla, mielestäni he ovat simuskenemaisemien suunnannäyttäjiä ja tällä hetkellä parhaita hommassaan.

Puhuin viestissäni siitä, että FlyTampalla varmasti ymmärretään, että ei ole järkevää alkaa tehdä sceneryä bisnesmielessä, jos yksi sellainen markkinoilla jo on (A-Flight - ei vielä, mutta myöhemmin). Korjatkaa jos olen väärässä, mutta FlyTampalla ei taida missään sceneryssä olla varteenotettavia kilpailijoita joita he ovat tähän asti tehneet.

Vielä kerran pahoittelut, itse en viestissäni näe mitään dissamista, yms, ja pyytäisin Mikkoa täsmentämään mikä kohta siinä oli meidän ylistystämme ja FlyTampan alentamista kuten väitit. Halusin vain todeta, että jos tästä alasta haluaa rahaa, niin he tuskin lähtevät Vantaata tekemään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pahoittelen jos joku ymmärsi puheeni väärin, en halvenna tai arvostele FlyTampaa millään tavalla, mielestäni he ovat simuskenemaisemien suunnannäyttäjiä ja tällä hetkellä parhaita hommassaan.

Puhuin viestissäni siitä, että FlyTampalla varmasti ymmärretään, että ei ole järkevää alkaa tehdä sceneryä bisnesmielessä, jos yksi sellainen markkinoilla jo on (A-Flight - ei vielä, mutta myöhemmin). Korjatkaa jos olen väärässä, mutta FlyTampalla ei taida missään sceneryssä olla varteenotettavia kilpailijoita joita he ovat tähän asti tehneet.

Vielä kerran pahoittelut, itse en viestissäni näe mitään dissamista, yms, ja pyytäisin Mikkoa täsmentämään mikä kohta siinä oli meidän ylistystämme ja FlyTampan alentamista kuten väitit. Halusin vain todeta, että jos tästä alasta haluaa rahaa, niin he tuskin lähtevät Vantaata tekemään.

Ei olisi ensimmäinen kerta ja tuskin viimeinen jos eri puljut tekevät samaa lisuria.

FlyTampan laadun suhteen, ja varmasti asiakaskuntakin on pitkäaikaista ja siltä osin kokemuksella varmasti kauppansa tekee FlyTampan versio sitten aikanaan.

Sen suhteen, siis kun monelle varmasti FlyTampan vakioasikkaille, tämä A-flight on vieras firma, ei voi tietää millaista laatua sieltä on tarjolla. Tässäkin asiassa paras vie voiton ja tervettä kilpailua tarvitaan aina.

Aleksihan ei ole kuin Beta testaaja, tuskin itse maisemaa mallinnat. Beta testaajaksi nyt pääsee yleensä kuka vaan jolla vähänkin on ylimääräistä vapaa aikaa testata lisureita ja etsiä virheitä.

Sillä osalta tuo "Meidän" ylistys ei tee sinusta firman jäsentä sen kummemmin, olethan vaan Beta tiimiläinen. Itse olen ollut monella firmalla testaamassa ja BayTower on missä nyt olen paraikaa mukana, en koe olevani osa firmaa vaan yksi asiakkaista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tähdennän, en ylistä A-Flightin tuotetta ja terve kilpailu on aina hyväksi kuluttajille (joka itsekin olen). Nautin myös FlyTampan tuotteista täysin rinnoin, ne ovat upeita. Älkää perustako ostopäätöstänne sen varaan, että minä puhun täällä jomman kumman tuotteen puolesta (koska on ihan tervettä kannustaa oma joukkuetta - vaikla tässä tapauksesa toinenkin on loistava).

Mitä tulee tiimissä mukana olemiseen, niin tunnen kuuluvani osaksi joukkoon: Lead tester & technical advisor. Minut voi bongata ensi kuun lopulla Munchenistä Aerosoftin messuilta ja saada mahdollisesti llisää tuntumaa siihen, miltä scenery näyttää.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitä tulee tiimissä mukana olemiseen, niin tunnen kuuluvani osaksi joukkoon: Lead tester & technical advisor. Minut voi bongata ensi kuun lopulla Munchenistä Aerosoftin messuilta ja saada mahdollisti lisää tuntumaa siihen, miltä scenery näyttää.  :)

Saatko palkkaa jo nyt, ja tuleeko sen julkaisun jälkeen jokaisesta myydystä maisemasta provikat vielä?

Itse en saa hilusen hilustakaan betatestaajana ja en sitä ole kyllä muualtakaan saanut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään