Patrick Ojanen

Suunnistukseen apua...

13 viestiä aiheessa

Olisiko missään jotain freeware marshall autoa, tai mikä sen nimi nyt onkaan. AESillahan on, muuta kaipiaisin freewarea. Tuntuu välillä melkoisen vaikealle suunnistaa suurimmilla kentillä.

En itse ainakaan löytänyt haulla. Apuja?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olisiko missään jotain freeware marshall autoa, tai mikä sen nimi nyt onkaan. AESillahan on, muuta kaipiaisin freewarea. Tuntuu välillä melkoisen vaikealle suunnistaa suurimmilla kentillä.

En itse ainakaan löytänyt haulla. Apuja?

Kartta? Eihän ne IRL:kään seuraa Follow me autoa, kuin ulko ständeille, eli ei porteille ollenkaan ainakaan stadissa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kartta? Eihän ne IRL:kään seuraa Follow me autoa, kuin ulko ständeille, eli ei porteille ollenkaan ainakaan stadissa.

No kartat on joo. Mutta sitten taas tuo suunnistus on hieman vaikeaa kun nuo taxi wayt ovat erinimisiä kuin oikeasti, tai siis default scene kun on

ja aina ei oo sceneä asennettuna simuun. Mutta siis ei löydy freewarena?

Ja oisko jotain sivustoa josta noita karttoja saisi hyvin?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta siis ei löydy freewarena?

Ja oisko jotain sivustoa josta noita karttoja saisi hyvin?

Tuosta Follow-me autosta en tiedä. Googlesta löytää aika hyvin esim. jos haluat Lontooseen kartat niin hakusanalla EGLL charts tjsp. Sitten niiden maiden omien AIP sivujen kautta löytää kanssa.

-HJ

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tarkoitat varmaan ettei tarvi sekoilla verkossa noitten taxiwaytten kanssa, tietty scene pitää olla ajantasalla. Olen itse kiusannut paikalla ollutta johtoa ilmoittamalla että opastatko kohteelle. Ja opastaahan ne. Ei siinä mitään volloumii-autoja tarvi. Offlinessä herttisen sama mistä menee..

jari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tarkoitat varmaan ettei tarvi sekoilla verkossa noitten taxiwaytten kanssa, tietty scene pitää olla ajantasalla. Olen itse kiusannut paikalla ollutta johtoa ilmoittamalla että opastatko kohteelle. Ja opastaahan ne. Ei siinä mitään volloumii-autoja tarvi. Offlinessä herttisen sama mistä menee..

jari

Niin no tänään kyllä Frankfurtissa opastettiin kun ei siellä ollut lisäkseni kuin yksi kone, mutta no jos tää nyt tästä.

Ja miten Jari pyydät sitä opastusta portille? En nyt keksi mitään järkevää kysymisen muotoa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin no tänään kyllä Frankfurtissa opastettiin kun ei siellä ollut lisäkseni kuin yksi kone, mutta no jos tää nyt tästä.

Ja miten Jari pyydät sitä opastusta portille? En nyt keksi mitään järkevää kysymisen muotoa.

Termillä REQUEST PROGRESSIVE TAXI- Precise taxi instructions given to a pilot unfamiliar with the airport or issued in stages as the aircraft proceeds along the taxi route.

jari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään