Guest zeppo152

PMDG 737NGX ja Reality XP WX500

9 viestiä aiheessa

Terve kaikille, :)

Eli olen yrittänyt saada toimimaan tuon Reality XP:n weather radarin PMDG ngx:sän paneelissa mutta mitkään konstit eivät ole toimineet.

Olisiko joku ,joka on saanut tämän yhdistelmän toimimaan tai voisi auttaa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve kaikille, :)

Eli olen yrittänyt saada toimimaan tuon Reality XP:n weather radarin PMDG ngx:sän paneelissa mutta mitkään konstit eivät ole toimineet.

Olisiko joku ,joka on saanut tämän yhdistelmän toimimaan tai voisi auttaa?

Mihis kohtaan olet sitä laittamassa ja millä ohjelmalla?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mihis kohtaan olet sitä laittamassa ja millä ohjelmalla?

Olen yrittänyt sitä VC Nav displayhin ja 2d paneeliin, pää asiassa olen editoinut panel.cfg:tä, mutta olen yrittänyt Fs panelstudiolla, se ei vaan jostain syystä huoli noita reality xp gaugeja.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen yrittänyt sitä VC Nav displayhin ja 2d paneeliin, pää asiassa olen editoinut panel.cfg:tä, mutta olen yrittänyt Fs panelstudiolla, se ei vaan jostain syystä huoli noita reality xp gaugeja.

Siis FSPanel studioko ei huoli vai PMDG:n NGX? FSPAnelissa saat ne toimimaan kun menet Options -> Preferences -> ja sieltä raksi kohtaan Resolve gauge dll dependencies.

Nytten pitäisi mittarit näkyä FSPanel Studiossa. VC:hen jos yrität nav näyttöihin laittaa, niin tuo gauge menee suoraan niiden päälle, eli se mikä PMDG:llä on gaugena siellä tulee päällekkäisyyksiä ja ne vilkkuu vuorostaan näkyviin ja taas piiloon, eli ei tule toimimaan tuo viritelmä. Ainut järellinen on asettaa vaan se RXP WX tutka sen oman config toolin kautta näkymään pop-upina.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis FSPanel studioko ei huoli vai PMDG:n NGX? FSPAnelissa saat ne toimimaan kun menet Options -> Preferences -> ja sieltä raksi kohtaan Resolve gauge dll dependencies.

Nytten pitäisi mittarit näkyä FSPanel Studiossa. VC:hen jos yrität nav näyttöihin laittaa, niin tuo gauge menee suoraan niiden päälle, eli se mikä PMDG:llä on gaugena siellä tulee päällekkäisyyksiä ja ne vilkkuu vuorostaan näkyviin ja taas piiloon, eli ei tule toimimaan tuo viritelmä. Ainut järellinen on asettaa vaan se RXP WX tutka sen oman config toolin kautta näkymään pop-upina.

Se oli Fs panelstudio, joka ei niitä huolinut. mitenköhän sitten tässä on saatu toimimaan [http://www.youtube.com/watch?v=51jlwI5EhXsurl]

Yritin kyllä noita viedon linkissä olevia ohjeita, mutta ei toimi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo kyllä näyttäis olevan FS9 NG ei uusin FSX:n NGX, VC tekstuureista huomaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo kyllä näyttäis olevan FS9 NG ei uusin FSX:n NGX, VC tekstuureista huomaa.

juu, niin se on, mutta tuo ohje on mielestäni varmaan samanlainen kuin jos olisi Ngx, mutta FSX:ssä noiden tiedostojen nimet ovat hieman erilaiset, siksi on vaikea sovittaa tuota ohjetta NgX:älle jota olen yrittänyt

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

juu, niin se on, mutta tuo ohje on mielestäni varmaan samanlainen kuin jos olisi Ngx, mutta FSX:ssä noiden tiedostojen nimet ovat hieman erilaiset, siksi on vaikea sovittaa tuota ohjetta NgX:älle jota olen yrittänyt

Itse asiassa koko NGX täysin uudelleen tehty ihan eri systeemeillä kuin tuo FS9 aikainen. Eli FS9 ja FSX version välillä ei ole samaa oikeastaan mikään. Voithan kokeilla, mutta epäilen että onnistuu.

Oishan se hieno lisä tuo säätutka tuohon, mutta ei taida oikein vaihtoehtoja enää olla. Tiedä sitten tuoko esim Level-D 757 tullessaan tuota säätutkaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse asiassa koko NGX täysin uudelleen tehty ihan eri systeemeillä kuin tuo FS9 aikainen. Eli FS9 ja FSX version välillä ei ole samaa oikeastaan mikään. Voithan kokeilla, mutta epäilen että onnistuu.

juu olen kokeillut eikä taida onnistua

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään