Guest liukkim

Aca Light kysymyksiä.

8 viestiä aiheessa

Olen tässä asennellut koneita FSX:n ja vastaan on tullut simua käinnistäessä ilmoitus: There are multiple objects in same title name. They must have unique title names.

Kun sitten yrittää asiaa selvittää Aca Light 2007 tulee ilmoitus missä kansiossa vika on, en vain tiedä mitä fltsim 13 tarkoittaa, joka ilmeisesti liittyy jotenkin asian korjaukseen.

Kiitoksia (mahdollisesti) tulevista vastauksista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen tässä asennellut koneita FSX:n ja vastaan on tullut simua käinnistäessä ilmoitus: There are multiple objects in same title name. They must have unique title names.

Kun sitten yrittää asiaa selvittää Aca Light 2007 tulee ilmoitus missä kansiossa vika on, en vain tiedä mitä fltsim 13 tarkoittaa, joka ilmeisesti liittyy jotenkin asian korjaukseen.

Kiitoksia (mahdollisesti) tulevista vastauksista.

ACA 2007 Light lukee koneiden aircraft.cfg-tiedostot ja etsii niistä virheitä. Virheilmoitus: "There are multiple objects in same title name." tarkoittaa sitä, että kahdessa (tai useammassa) eri koneen tai maalauksen aircraft.cfg-tiedoston [fltsim.x]-osiossa on kohdassa Title="koneen title-nimi" sama nimi.

Esimerkki:

[fltsim.0]

title=Alpha Jet-EAC Blue

sim=alphajet

model=

panel=

sound=

texture=

... jne.

Jos kahdessa title-kohdassa on nimi "Alpha Jet-EAC Blue", tulee tuo ilmoitus. Yleensä kyse on kahdesta eri koneesta, mutta voisi tuo esiintyä samankin koneen eri painteissa (eri [fltsim.x]-osioissa).

FSX ilmoittaa näistä myös itse käynnistyksen yhteydessä. Tyypillisesti tällainen virhe tulee esiin, kun asentaa esimerkiksi saman AI-koneen toiseen kertaan eri kansioon.

Pekka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Löysin nyt tiedoston, olen muuttanut sitä niin että nyt pitäisi toimia, miten voin tallentaa sen ja millä ohjelmalla muokkaus ja tallennus pitää tehdä? :o

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Löysin nyt tiedoston, olen muuttanut sitä niin että nyt pitäisi toimia, miten voin tallentaa sen ja millä ohjelmalla muokkaus ja tallennus pitää tehdä? :o

Muokata sitä voi ihan Windowsin Muistiolla (Notepad). Se aircraft.cfg on pelkkää tekstiä ja se löytyy jokaisen koneen (pää)kansiosta. Koneet ovat FS2004:ssa kansiossa Aircraft ja FSX:ssä kansion Simobjects alikansiossa Airplanes (oletuksena).

Pekka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitoksia taas avusta! nyt toimii kuten ennenkin. :thmbup:

Ps. Joku oma alue ''aloittelijoille'' olisi melko kätevä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Meinasin vain että kun ennen ja edelleen tulee jotain aloittelija tason kysyttävää niin olisi mukavaa että Yleisessä Simulaattori Keskustelussa olisi oma alakansio aloittelijoille ja heidän kysymyksilleen. Monille (esim. minulle :-[) on tärkeää että on joku paikka josta saa vastauksia näihin aiheisiin, mutta niitä ei haluaisi laittaa tuonne ''kokeneiden pilottien'' puolelle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Meinasin vain että kun ennen ja edelleen tulee jotain aloittelija tason kysyttävää niin olisi mukavaa että Yleisessä Simulaattori Keskustelussa olisi oma alakansio aloittelijoille ja heidän kysymyksilleen. Monille (esim. minulle :-[) on tärkeää että on joku paikka josta saa vastauksia näihin aiheisiin, mutta niitä ei haluaisi laittaa tuonne ''kokeneiden pilottien'' puolelle.

Omasta mielestäni kysyminen on tärkeää. Tyhmiä kysymyksiä ei ole, ja aina pitää uskaltaa kysyä. Kuitenkin niin että käyttää tuota foorumin hakutoimintoa ensin, ja vaikka sitten jatkaa jotakin vanhaa ketjua uudella kysymyksellä. Näin myös hakutoiminto toimii paremmin, kun se ei anna kymmentä ketjua jossa kysytään samaa. Vaan sen yhden jota on aina jatkettu uusilla saman aiheen kysymyksillä. Eikä aina perustettu uutta kahden viestin ketjua.

Jos jokin aiemmin kirjoittamani viesti, tai jonkun toisen kirjoittama jossa suhtaudutaan ikävästi kysyjään on aiheuttanut sen ettet halua taikka uskalla kysyä, niin näissä tapauksissa on ollut kyse siitä että kysyjä ei ole käytettänyt tuota hakutoimintoa löytääkseen viikkoa aiemmin esitetyn saman kysymyksen. Tosin ylireakointia on varmasti ollut, ja se ainakin minua jää jälkeenpäin harmittamaan... Erityisesti jos ei uskalleta sen takia kysyä.  :(

Jos käytät hakutoimntoa ja muotoilet kysymykset hyvin, niin en näe syyttä miksei kysymyksiä voisi yhä esittää yleisellä alueella.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään