Guest Kazzukki

Ongelmia vanhan "koneyksilön" poistamisessa 737 NGX:n valikosta.

1 viesti aiheessa

Kun asensin viimesyksynä PMDG 737 NGX koneeni ensimmäistä kertaa, loin samalla uuden "virtuaalikoneyksilön", jonka tunnus oli K3109889. Nyt kun haluan poistaa tuon vanhan kyseisen koneen ja tehdä uuden tilalle (esim. ETOPS valmiudella oleva OH-123456), en voi poistaa / muuttaa PMDG SETUP valikossa (FMC) näkyvää K310889 konettani. Olen koittanut poistaa Flight Simulator X asennushakemistosta "FSX/PMDG/PMDG 737 NGX/Aircraft/K310889.cfg" tiedostoa, mutta se palautuu sinne samannimisenä joka kerta, kun käynnistän FSX uudelleen. Olen myös koittanut seuraavia konsteja:

1. poistaa tiedoston -> putsata rekisterin työkaluilla -> yrittää uudelleen,

2. poistaa koko PMDG 737 NGX -> tyhjentää rekisteri -> tietokoneen REBOOT -> re-install PMDG 737 NGX + SP1b -> käynnistää FSX ja

3. yhdistellä ylläolevia keinoja ja myös fyysisesti poistaa 737 NGX kansiot sen jälkeen kun olen lentokoneen poistanut järjestelmästä "Uninstall" työkalulla.

Kaikesta tästä huolimatta kun menen PMDG SETUP valikkoon, näkyy seuraavaa;

K310889.png

Kun menen LOAD AC CONFIG valikkoon ja yritän ladata default AC:tä (<N738PM), default kone tuntuu latautuvan, mutta ongelma ei poistu. Myöskään uuden koneen asettaminen FIXED CONFIG kohtaan ei auta.

load.png

EDIT:

Alla on linkki tämän hetkiseen K310889.cfg lentokonetiedostooni. Mitä virkaa alla olevilla "Run Timer." kohdilla on?

http://www.kolumbus.fi/kadn/kuvia/k310889.txt

Myös kaikki mahdolliset LOAD PANEL STATE ja DEFAULT PANEL STATE yhdistelmät on kokeiltu (tietty ainahan sitä haluaa CLD AND DRK aloituksen). Lisäosaa on jo sen verran isolla rahalla, että en lähde itse FSX uudelleenasennukseen. Onko kellään esiintynyt samanlaisia ongelmia? Tätähän toki olisi hyvä kysyä itse PMDG:n sivuilta, mutta koitetaan aluksi täältä :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään