Guest TremeezZ

Microsoft Flight Simulator X vai Microsoft Flight 2012?

9 viestiä aiheessa

Morjesta!

Päätinpä tehdä pienen kyselyn.Omasta mielestä Fs - 98 kin voittaa Microsoft Flight 2012.

Joten kommentoikaa omia mielipiteitänne Micrsoft Fs-Sarjasta

Ystävällisin terveisin Teemu Vihervaara  :)

Tuossa vielä microsoft flight 2012 sivuille linkki:

http://www.microsoft.com/games/flight/

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Päätinpä tehdä pienen kyselyn.Omasta mielestä Fs - 98 kin voittaa Microsoft Flight 2012.

Aika kova mielipide, ottaen huomioon että et varmaankaan ole koskaan kokeillut Flight:ia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No Flight ei ole oikeastaan verrattavissa mihinkään näihin kun sitä ei oikein voi simulaattoriksi laskeakaan. Ei ATC:tä, kolmannen osapuolen tekemiä lisäosia, edes suurta osaa maapallosta ja grafiikatkin ovat jo useamman vuoden jäljessä siitä mitä esim Aerofly FS tarjoaa. Sehän käyttää samaa pelimoottoriakin kuin FSX, ja vaikka hieman grafiikoita on paranneltukin niin silti se on auttamattomasti vanhentunut grafiikoiden osalta jo nyt. En usko että sillä on oikeastaan kenellekään mitään tarjottavaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Teemulla räväkkä aloitus! Tervetuloa vain foorumille . . .  :)

Kyllähän tuo Microsoftin Flight epäilemättä on todella näyttävän näköinen ja varmasti sillä on annettavaa myös niille jotka suhtautuvat vakavavammin näihin lentosimulaattoreihin. Voihan sen ostaa ja lennellä sillä sitten silloin tällöin. Eihän siihen tarvitse kokonaan siirtyä.

:-\

Minulla on Fs2004:sen lisäksi installoituna Fs98, Fs2002 sekä Combat Flight Simulator 2. Täälä puhutaan paljon "kuolleista" tai "kuolevista" simuista. Eivät nämä vanhat simut mihinkään ole kuoleet, kyllä ne ainakin minulla toimivat ihan hyvin.

;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä tuo Flight taitaa jäädä väliin, arcadesimulaattorit ei kiinnosta  :thmbdn: Eikä tuo uusi Aerofly FS:äkään oikein kiinnosta kun ei siinä pääse muualle kuin Sveitsissä lentelemään. XPlane10:kin on kokeiltu eikä sekään napannut.

Hyvin pärjää näillä FS9/FSX ja ehkäpä Prepar3D:llä tulevaisuudessa.... :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Teemulla räväkkä aloitus! Tervetuloa vain foorumille . . .  :)

Kyllähän tuo Microsoftin Flight epäilemättä on todella näyttävän näköinen ja varmasti sillä on annettavaa myös niille jotka suhtautuvat vakavavammin näihin lentosimulaattoreihin. Voihan sen ostaa ja lennellä sillä sitten silloin tällöin. Eihän siihen tarvitse kokonaan siirtyä.

:-\

Minulla on Fs2004:sen lisäksi installoituna Fs98, Fs2002 sekä Combat Flight Simulator 2. Täälä puhutaan paljon "kuolleista" tai "kuolevista" simuista. Eivät nämä vanhat simut mihinkään ole kuoleet, kyllä ne ainakin minulla toimivat ihan hyvin.

;D

Sama vika rahikaisella. Mulla on toisella pöytäkoneella FS 2002 Pro, Combat Flight Simulator 2 ja vielä FS 2000 Pro(vieläkö muistatte, se toi mukanaan ensimmäistä kertaa Concorden)  Suurin osa simuharrastuksesta menee FSX  parissa mutta joskus tulee palailtua 2002 ja  2000 versioiden pariin ja taas tuo II maailmansodan CFS 2 on jatkuvammassa käytössä kun muuten tuo militääripuolen simulentäminen on nykyään jäänyt aivan olemattomaksi.

Jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moe, Tota FSX:ää kokeilin ja sei antanut sellaista simulaattorin tuntua kuten X-Plane.

Minun mielestä X-Plane on vaan parempi mallinnukseltaan. Nykyjään graffatki alkaa olemaan kohdillaan.

Pilvien mallinnus varsinkin nyt on hienoa.

Miksei noi simulaattorit voisi käyttää jotain google-earthia scenerynä?

t:Sami

PS: Mulla ahistaa ettei mistään tunnu saavan X-65 settiä.... Edes rahalla. Jenkeistä joo mutta hintakin on sitten 420....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moe, Tota FSX:ää kokeilin ja sei antanut sellaista simulaattorin tuntua kuten X-Plane.

Minun mielestä X-Plane on vaan parempi mallinnukseltaan. Nykyjään graffatki alkaa olemaan kohdillaan.

PS: Mulla ahistaa ettei mistään tunnu saavan X-65 settiä.... Edes rahalla. Jenkeistä joo mutta hintakin on sitten 420....

Jos google Earth tyylistä maisemaa haluaa niin FS9/FSX:lle löytyy Tileproxy niminen ohjelma joka ottaa suoraan sateliittikuvista simuun maanpinnan, jos nettiyhteys ei ole kovin huono niin kokeilemisen arvoinen on. Tosin autogen katoaa tuon myötä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

XPlaneen G2XPL plukin kiinni nii saa google earth tai mikä vastaava palvelu vaan.Plukari hakee kerrasta valmiin 1x1 kokosen tile alueen haluamallaan tarkkuudella tai mitä on saatavissa siltä kohtaa.Mitä edemmäs lentelee sitä mukaan voi tilata lisää tilee.Tuohon voi lisätä vielä osm karttapalvelun rakennukset, metsät, voimalinjat,tiet jne, niin saapi maisemaan osuvaa täytettä.OSM Autogen kyllä säilyy myös mukana, niin ei välttämättä tarvita muuta.

http://forums.x-plane.org/index.php?showtopic=30664

Lähettämällä tekijälle viestiä saa paluu postina tämän plukarin.

g2xpl@nerdshack.com

Täältä voi hakea valmiita OSM karttapalvelun sceneryjä, puretaan suoraan custom sceneryyn.

http://osm2xp.com/

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään