Rolf Niemi

CYVR v1 (FS2004) julkaistu

11 viestiä aiheessa

Niin - pitkän odotuksen jälkeen tämä on lopultakin julkaistu. Ikävä kyllä tämä on vain FS 2004:lle tehty, mutta niille, jotka tuolla versiolla lentelevät on tuo mainio ilmainen lisäosa tuolle seudulle:

http://www.jgabbert.com/

Kokeillut en tuota vielä itse henkilökohtaisesti ole - lataan sitä parhaillaan, joten mitään varmaa faktaa laadusta minulla ei ole, mutta olettaisin sen olevan sitä, mitä sen sanotaankin olevan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin - pitkän odotuksen jälkeen tämä on lopultakin julkaistu. Ikävä kyllä tämä on vain FS 2004:lle tehty, mutta niille, jotka tuolla versiolla lentelevät on tuo mainio ilmainen lisäosa tuolle seudulle:

Kokeillut en tuota vielä itse henkilökohtaisesti ole - lataan sitä parhaillaan, joten mitään varmaa faktaa laadusta minulla ei ole, mutta olettaisin sen olevan sitä, mitä sen sanotaankin olevan.

Ilmaiseksi tuo on pirun hyvän näköinen, täytyypä itsekin ladata ja kokeilla simussa.  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No niin - kyllä se on hienosti tehty tuotos, kuten arvelinkin. Tekijä satsasi tuohon aikaa runsaasti ja monet epäilivät sen valmistumista tai että siitä tulee maksullinen. Niin se on - tekijälle on annettava rauha tehdä omaan tahtiinsa ilman painostusta ja hyvä tulee.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No niin - kyllä se on hienosti tehty tuotos, kuten arvelinkin. Tekijä satsasi tuohon aikaa runsaasti ja monet epäilivät sen valmistumista tai että siitä tulee maksullinen. Niin se on - tekijälle on annettava rauha tehdä omaan tahtiinsa ilman painostusta ja hyvä tulee.

Kyllä näin on  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä tuo toimii FSX:ssäkin, en voi sanoa jos siitä jää jotain pois kun en ole verrannut FS9

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä tuo toimii FSX:ssäkin, en voi sanoa jos siitä jää jotain pois kun en ole verrannut FS9

Jaa - hauska kuulla. Menikö suoraan asentamalla ilman ongelmia? Laita muutama kuva FSX:stä kun ehdit tai viitsit...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jaa - hauska kuulla. Menikö suoraan asentamalla ilman ongelmia? Laita muutama kuva FSX:stä kun ehdit tai viitsit...

Minä asensin sen käsipelin kun mulla on maisemat toisessa hd:ssä kuin FSX mutta ei siinä ollut mitään ongelmia-

En tiedä jos siitä puuttuu rullausteitä tai ovat väärässä paikassa tai muuta sekotusta

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ensimmäisen kuvan perusteella tuo näyttää istuvan oikein hienosti maisemaan. Vihreys johtunee ilmeisesti talvitekstuurien puutteesta...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään