Henri Juhantila

Flight1 ATR72 ILS suuntasäde ongelmaa... taas.

13 viestiä aiheessa

Moro!

Eli mulla on ongelmaa taas vaihteeksi tuon Lutikan ILS:in kanssa. Eli, kun lähestyn esim. lappeenrannan kiitotietä 06 ja NAV taajuudet yms. ovat oikein ja kurssi 058 kuten kartassa mainitaan, lähestyn suuntasädettä noin 30 asteen kulmassa eli Headingilla 090 tai 030. Laitan normaalisti APP holdin päälle kun olen H-030 ja kun localizer tulee aktiiviseksi kone lähtee kaartamaan kohti suuntasädettä, mutta jatkaa suunta säteen ylitse... ja tonttiin asti tulee jos ei vaihda käsipelille ohjausta.

Mulla oli samanlaista ongelmaa Fly The Maddogin kanssa jokin aika sitten... mutta en usko että liittyy tähän.

Kiitos jo etukäteen  :thmbup:

-HJ

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikö tähän ole mitään ratkaisua? Kone on ennen toiminut täydellisesti, mutta nyt asensin uudelleen ja ei enää pelitä... ladattu Flight 1 sivuilta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jospa joku on päättäny että EFLP:n suuntasäde on väärä ja muuttanut sen? Eli olisko flight one päivittäny lutikkaan uudet airacit?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jospa joku on päättäny että EFLP:n suuntasäde on väärä ja muuttanut sen? Eli olisko flight one päivittäny lutikkaan uudet airacit?

No se on tässä vaiheessa ihan sama mikä kenttä on kyseessä... ja toiseksi Flight1 EI päivitä AIRAC:eja vaan Navigraph tekee sen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nav source valittu oikein siitä FMC:n vasemmalta puolelta olevasta boksista?

Jep, mutta jos kokeilis tuota jollain vanhalla AIRACilla jos olisi Navigraphin airacci korruptoitunut..

EDIT/ Ei toimi tuo AIRAC:in päivitys vanhempaan versioon

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muutaman kerran muistan ivaon verkossa käyneen hesassa 15 ilssissä niin että säde oli kiinni mutta kone jatkoi vaan suoraan, nopeus oli ok ja niin poispäin, liikennettä oli hesan päässä kyllä ihan kiitettävästi verkossa. Se että miksi kävi ei selvinnyt koskaan , simuna fsx.

jari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muutaman kerran muistan ivaon verkossa käyneen hesassa 15 ilssissä niin että säde oli kiinni mutta kone jatkoi vaan suoraan, nopeus oli ok ja niin poispäin, liikennettä oli hesan päässä kyllä ihan kiitettävästi verkossa. Se että miksi kävi ei selvinnyt koskaan , simuna fsx.

jari

Mulla on välillä sama juttu iflyn 737 kanssa kun ihan normaalisti tullut ja sitte on vain liukupolku kadonnu. Pari kertaa on niin käynyt, mutta ei se sen enempää häirinny ole.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itellä käy useestikkin tuota ja millä koneella tahansa joten olen siirtynyt käsilaskuun :laugh: Tosin itse en IVAOssa lennä, niin sillä ei mitään väliä olekaan ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro!

Yksi mahdollisuus on että unohtaa kytkeä GPS:n pois NAV:lle jos on käytössä. Toinen joka tuli mieleeni on kun sinulla Henri on ollut näitä ongelmia viljalti (kysymysten runsaudesta päätellen) niin koko homma (simu) on jotenkin vähän pielessä. Kannattaisi se ainakin eliminoida pois lentämällä sama homma default koneella ja katsoa kuinka pelaa. Henkilökohtaisesti olen kokenut että jos ongelmia on niin ne ovat itse aiheutettuja.

jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro!

Yksi mahdollisuus on että unohtaa kytkeä GPS:n pois NAV:lle jos on käytössä. Toinen joka tuli mieleeni on kun sinulla Henri on ollut näitä ongelmia viljalti (kysymysten runsaudesta päätellen) niin koko homma (simu) on jotenkin vähän pielessä. Kannattaisi se ainakin eliminoida pois lentämällä sama homma default koneella ja katsoa kuinka pelaa. Henkilökohtaisesti olen kokenut että jos ongelmia on niin ne ovat itse aiheutettuja.

jukka

Mutta eikös se ole niin että jos GPS moodi on päällä niin eihän se ota edes suuntasädettä kiinni? Joten se tuskin on ongelmana.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta eikös se ole niin että jos GPS moodi on päällä niin eihän se ota edes suuntasädettä kiinni? Joten se tuskin on ongelmana.

Moro!

Kyllä näihän se on, en lukenut kunnolla tai sitten ei mennyt perille.

jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään