Miko Verno

Suvarnabhumi ei näy.

9 viestiä aiheessa

Tiedän, että VTSB(BKK Suvarnabhumi) ei ole default fsx:ssä. Olin ajatellut lentää sinne, mutta huomasin lentoa suunitellessa, että VTSB ei näy vaikka olen ladannut sitä koskevan AFCAD:in ja asentanut sen oikein(mielestäni)

Olen joskus edelliselle koneelle ladannut saman tiedoston ja toimi silloin hyvin, mutta ei toimi nyt.

Tietääkö kukaan syytä? Nopeita vastauksia odotellessa :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ICAO koodi ainakin on VTBS, jos sillä olet yrittänyt etsiä kenttää.

Etsin Bangkok ja Suvarnabhumi, mutta ei löytynyt kunnes tajusin käydä lisäämässä Scenery Libraryyn Addon seceneryt :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onkos joku jo tehnyt Suvarnabhumin FSX:lle freewarena? En ole löytänyt, vaikka olen etsinyt.

Sitä pelkkää AFCADia (jollaista minäkin vielä käytän) ei tarvitse määritellä Scenery libraryyn. Riittää, kun sen laittaa esimerkiksi Addon Scenery-kansion scenery-kansioon.

Pekka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on juuri tuo. Vaikka siinä onkin 4 tiedostoa, on ne kaikki tehty AFCAD-editorilla ADE9X ja rykäisin ne suoraan edellä mainitsemaani kansioon.

Tarkoitin sellaista varsinaista maisemaa, jossa on erilliset scenery- ja texture-kansiot ja itse värkättyjä osia.

Pekka

Edit: Tokihan myös AFCAD-maisemille voi tehdä oman kansion ja määritellä ne scenery libraryssä. Tämä helpottaa ylläpitoa. Ellei maisemassa ole texture-kansiota voi sen kuitenkin laittaa johonkin simun oletus-scenery-kansioon. Tekstuuritkin voisi laittaa oletus-texture-kansioihin, mutta "mikä kuuluu mihinkin"-tekstuurin löytäminen voisi sitten olla jo työlästä. Itse nimeän Addon Scenery-kansion scenery-kansioonkin laittamani bgl-tiedostot tarvittaessa uudelleen siten, että löydän ne helposti. En tunne maiseman tekemistä (muulla tavoin kuin AFCAD-editoreilla), mutta tekstuureja ei ilmeisesti pidä mennä nimeämään uudelleen tai jollekin objektille (ne scenery-kansiossa olevat bgl-tiedostot) ei löydykään "takkia" päälle?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siamavsimista oli saatavilla FS9:lle tehty ihan kunnon scenery Suvarnabhumista, mutta kyseinen sivu ei kai ole enään pystyssä. Löysin tuon sceneryn kuitenkin googlettamalla Megauploadista, linkki on

http://megaupload.com/?d=YT2VKVO3

Ihan hyvin se tuntuu FSX:n kanssa toimivan ja näyttääkin ihan hyvältä. Ainakaan mitään ongelmia en ole sen kanssa kohdannut vaikka FS9 scenery alunperin onkin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siamavsimista oli saatavilla FS9:lle tehty ihan kunnon scenery Suvarnabhumista, mutta kyseinen sivu ei kai ole enään pystyssä. Löysin tuon sceneryn kuitenkin googlettamalla Megauploadista, linkki on

http://megaupload.com/?d=YT2VKVO3

Ihan hyvin se tuntuu FSX:n kanssa toimivan ja näyttääkin ihan hyvältä. Ainakaan mitään ongelmia en ole sen kanssa kohdannut vaikka FS9 scenery alunperin onkin.

Minulla oli tuo FS2004:ssa.

Käytätkö sitä ihan sellaisenaan eli ovatko asennettuna paketissa tulevat

-VTBS kaikkine tiedostoineen?

-Landclass?

-PhotoScenery?

-ActiveGate ja animaatiot?

Pekka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Activegatea ja animaatioita en asentanut, VTBS:n perustiedostot, landclassin ja photosceneryn muistaakseni kaikki asensin eikä ongelmia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään