Santeri Saikkonen

QW 757 ongelma

10 viestiä aiheessa

Moro!

Asensin tuossa eilen piiitkästä aikaa QQualitywingsin 757:n FSX:lle. Ongelmana on se että kun yritän valita konetta simusta niin simu kaatuu välittömästi.

Olen yrittänyt myös uudelleenasentaa sekä järjestelmänvalvojana, että ilman.

Any help?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oletko käynyt katsomassa Tapahtumien valvonnan kautta Windowsista, mikä on kaatumisen syy?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oletko käynyt katsomassa Tapahtumien valvonnan kautta Windowsista, mikä on kaatumisen syy?

Vilkaisin:

Ongelma keskeytti ohjelman tiedonsiirron Windowsin kanssa.

Virhesovelluksen polku: C:\Program Files (x86)\Microsoft Games\Microsoft Flight Simulator X\fsx.exe

Ongelman kuvaus

Ongelmatapahtuman nimi: AppHangB1

Sovelluksen nimi: fsx.exe

Sovelluksen versio: 10.0.61472.0

Sovelluksen aikaleima: 475e17d3

Lukkiutumisen tunniste: 61fb

Lukkiutumistyyppi: 0

Käyttöjärjestelmän versio: 6.1.7601.2.1.0.768.3

ja sitten toinen:

Kuvaus

Virhesovelluksen polku: C:\Program Files (x86)\Microsoft Games\Microsoft Flight Simulator X\fsx.exe

Ongelman kuvaus

Ongelmatapahtuman nimi: BEX

Sovelluksen nimi: fsx.exe

Sovelluksen versio: 10.0.61472.0

Sovelluksen aikaleima: 475e17d3

Vikamoduulin nimi: StackHash_0a9e

Vikamoduulin versio: 0.0.0.0

Vikamoduulin aikaleima: 00000000

Poikkeuksen poikkeama: 04246c81

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo on aika kirosana tuo kansio minne simun useampi asentaa. Se on järjestelmä osiona aika suljettua aluetta ja useimmat foorumit Simforumeista lähtien on täynnä näitä simun ongelmia ja juuri enemmistöllä asennus kansiona juuri tuo.

Monet lisurivalmistajat suosittelevat asentamista toiselle osiolle, koska tuo Windowsin oma osio varsinkin Vista ajoista lähtien on ollut sen verran suojatumpaa aluetta, että monet herjat syntyy riittämättömien käyttäjäoikeuksien puutteessa.

Vaikka olisit asentanut windowsin ja käyttäjänimesi on järjestelmänvalvoja oikeuksilla, itse olen joutunut muuntamaan moneen otteeseen käyttäjäoikeuksia C: osioon jotta olen saanut toimimaan, esim RXP Garminin.

DEP joutuu kytkemään tietyissä Eaglesoftin lisureissa pois kokonaan käytöstä, jotta gauget toimivat. Tätä siis tapahtuu silloinkin vaikka simu olisi asennettu erilliseen osioon.

Please note that both Windows Vista and Windows 7 require that users have Full Administration privileges and proper control over User Account Control [uAC] and Data Execution Prevention [DEP] in order to install and run any software package including FS9/FSX or Eaglesoft Products.

Voisin veikata että tulee käyttäjäoikeuksien takia tuota virhettä, ja tuo aktivointi kannattaa varmistaa.

Yleisesti aktivoimattomat heittää pois simulaattorista sen suuremmin kyselemättä, paitsi FSD koneiden osalla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla on juuri samanlainen ongema, mutta kone on ollut asennettuna jo pitkän aikaa. Aamulla vielä toimi, mutta nyt ei.

En ole tehnyt mitään muutoksia simulaattoriin tai koneeseen. Missä mahtaa olla ongelma?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla on juuri samanlainen ongema, mutta kone on ollut asennettuna jo pitkän aikaa. Aamulla vielä toimi, mutta nyt ei.

En ole tehnyt mitään muutoksia simulaattoriin tai koneeseen. Missä mahtaa olla ongelma?

Varmaan kannattaa ensin koittaa poistaa ja sitten asentaa lisäosa uudelleen... Mahtaako simulaattori olla asennettuna Program Files kansiossa vai muualla?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen asentanut sen kahdesti jo uudestaan, ja simu on toisessa kansiossa.

EDIT: Nyt kaatuu simu jo käynnistettäessä. Koko p**ka siis uusiksi.  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään