Guest hajpuu

FS2004 Lisäpaneelien asennus ei onnaa

1 viesti aiheessa

Selailin noita keskustelusivuja pitkän huikosen taaksepäin, mutta en löytänyt vastausta juuri tällaiseen ongelmaan:

Simu on siis FS2004 ja käyttis Win7. Uudehko kone, että vääntöä pitäisi löytyä. Olen ladannut FSNordicin sivulta Airbusin a320 ja a330 koneita. Se onnistuu hyvin. Ongelma tulee kun yritän saada niihin Airbusin paneelin. Olen koettanut Marcianon ja Mitchelin sekä niiden johdannaisia paneeleita. Ensinnäkin tulee valitus, että FSSound.dll on imcompatible. Olen lisännyt fs9.cfg tiedostoon rivit [OLDMODULES], FSSound.dll =1, mutta ei apua. Lisäksi kun käynnistän FS:n ja ja valitsen koneeksi lataamani Airbusin tulee ilmoitus esim. a320.gau on epäkelpo tai jotain ja FS kaatuu. Tämä on tapahtunut useammalla airbus paneelilla. Vanhalla koneellani tätä ongelmaa ei ollut ja Marcianon paneeli pelitti erinomaisesti. Muutos vanhaan koneeseen verrattuna on vain Win7. Ennen oli XP Prof.

Jos tähän on vastaus jossain valmiina niin vinkki mistä sen löytää on riittävä.

T:Heikki

P.S Kokeilin myös 757- paneelia ja sama ongelma. Liitän virheilmoituksesta kuvan tähän viestiin liitteeksi.

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään