Guest Lauri FIN918

TSS asennus apua

5 viestiä aiheessa

Hei,

ostin tuon TurbineSoundStudiosin CFM A320:lla äänen, mutta en saa päähän miten se oikein asennetaan tuohon wilcon evolutioniin.

Voisiko joku auttaa hölmöä :-\.

Lauri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaikessa yksinkertaisuudessaan, kopioit sen TSS:n sound-kansion sinne wilcon koneen kansioon "korvaten" sen alkuperäisen sound-kansion. Tietenkin backupit kaikista aina.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei,

ostin tuon TurbineSoundStudiosin CFM A320:lla äänen, mutta en saa päähän miten se oikein asennetaan tuohon wilcon evolutioniin.

Voisiko joku auttaa hölmöä :-\.

Lauri

Eikös ne TSS asennukset kannata ensin asentaa väliaikais kansioon. Sieltä sitten tekee vaikka siten, että muuntaa sen sound kansion nimen sound.tss, eli kuten itse teen.

Sen jälkeen siirrän tämän kansion sinne kansioon jossa se lentokone sijaitsee, muutan aircraft.cfg:hen äänimääritysten kohdalle "tss" nimen. Pitäisi toimia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

muuntaa sen sound kansion nimen sound.tss, eli kuten itse teen.

Sen jälkeen siirrän tämän kansion sinne kansioon jossa se lentokone sijaitsee, muutan aircraft.cfg:hen äänimääritysten kohdalle "tss" nimen. Pitäisi toimia.

Jep, tuo piti vielä mainita. Itse teen niinpäin, että nimeän sen alkuperäisen sound-kansion esim. SoundOriginal tjsp. niin ei tarvitse sitä cfg:tä enää ronkkia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aaaa. Nyt ymmärsin. Olin katsokaas mennyt yrittämään laittaa sitä sound kasnsiota sinne feelthere/airbus paikkaan enkä sim objects/airplanes/a320. Kiitos! :)

Ja tuo Petrin SoundOriginal vinkki oli helpoin. Kiitos :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään