Guest Ilves

Enontekiössä problem

3 viestiä aiheessa

Niin pojat!

Tänään tein tolla Super Hornetillani m.m. lennon Ivalosta Enontekiöön.

Perille päästyäni totesin, että ompas oudon näköistä ympärillä.

Ilmeisesti minun vanha Enontekö oli hävinnyt mailman tuuliin ja oli jäljellä vain defoult.

No minäpä käväisin sen ottamassa listalta ja laitoin sen toisten ceneryjen mukaan.

Katsoin simun cenery luettelosta, että kyllä se sinne oli mukaan mennyt.

Kuitenkin, kun uudelleen laitoin kotiin tultuani simun käyntiin ja laitoin Hornetin Enontekiön kentälle, niin edelleenkin näkymät olivat defoult.

Siis, mitä olen taas missannut / möhlinyt, että se lataamani kenttä ei tule esille?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Äkkiseltään ei tule mieleen muuta neuvoa kuin että poistat koko kentän ensin ja sen jälkeen asennat sen uusiksi ohjeiden mukaan ja katsot, etä AFCADit menee oikeaan osoitteeseen. Lue readme.txt huolella ja ajatuksella - kyllä se siitä ja jos ei, niin jatketaan asian parissa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Suurkiitxet Loden Pepelle!

Ilman hänen neuvojaan, jota en ensin meinannut tajuta, olisin yhä default Enontekiössä.

Illalla sängyssä vielä asioita mietin ja siinä alkoi pikkuisen valottua ne Pepen neuvot ja kun nyt aamupäivällä yritin pikkuhiljaa muistella mitä minä olen aijemmin tällaisissa tapauxsissa tehnyt, niin vähitellen se Enontekiö sitten tuli mukaan.

Kyllä tämä vanhan ukon-käppänän muisti alkaa valitettavasti hiipua.

Ei sunkan toi Alzheimer tauti ole vaan tarttuvaa?

Minä kun joka päivä käyn sairasta vaimoani tuolla Mariabackenin hoitokodissa tervehtimässä ja juon heidän kaikien kanssa iltapäivä kahvit.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään