O-P Pietila

softamittareita ja mittarikehyksiä halvalla

7 viestiä aiheessa

Ei hinnalla pilattu, mutta ei minun käsitykseni mukaan myöskään "oikea" kehys. Eli softamittari tilataan erikseen ja digitaalinen kehys taas tilataan mittariin erikseen ja sitten laitetaan nuo yhdessä tuohon Workspace ohjelmaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei hinnalla pilattu, mutta ei minun käsitykseni mukaan myöskään "oikea" kehys. Eli softamittari tilataan erikseen ja digitaalinen kehys taas tilataan mittariin erikseen ja sitten laitetaan nuo yhdessä tuohon Workspace ohjelmaan.

Itse ymmärsin niin, että kyseessä on ihan aito muovinen bezel jonka voi lisätä mittaripaneelin eteen tämän valmiin paneelipaketin bezelien tapaan:

http://www.simmeters.com/product.php?id_product=67

Meillä nämä bezelit tulisivat PIK-purjelentosimulaattorin metallisen paneelin koristeeksi:

http://www.lentosimulaattori.1g.fi/kuvat/PIK-5b+-+OH-PAY/mittaristo.jpg

Voi tosin olla, että olet oikeassa, että nämä bezelit ovat myös softaa eikä 'aitoa' muovia. Hinnan puolesta viittaisi siihen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minua ainakin sekoittaa lisäksi se, että aikaisemmalla Simmeterin web-sivulla oli myynnissä oikeastikin bezeleitä eri kokoisena

ja hinnat pyörivät muistaakseni 10-20€ kappalehinnoissa. Tosi jokaisen myytävät osan alla oli teksti 'sold out'.

Lähetin kysymyksen sales-yksikölle. Viimeksi aikanaan meni 2-3 viikkoa kunnes sain vastauksen joten odotellaan. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä noi on nimenomaan virtuaalikehyksiä. Onhan ne jo "Simulated instruments"-osiossakin. Lisäksi kun katsoo tuotteen kohdalta sitä pdf:ää, siellä oleva kuva on kyllä puhtaasti kuvakaappaus, ja sen yhteydessä lukee "Virtual OpenGL bezel", mikä lienee aika paljonpuhuvaa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään