Juhani Pelli

Missä piilee simun kaatajatiedosto?

9 viestiä aiheessa

Kun simu kaatuu kesken kaiken, niin olin jostakin tältä palstalta lukevinani...( vaan nyt en löydä) , että jossain tietsikan syövereistä löytyy jonkinmoinen tiedosto, josta pitäisi ilmetä syy kaatumiseen...?

Muistaako kukaan missä se luuraa..??

win7 64 bit.

yst. jussi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyseessä lienee FSX ja UIAutomationCore.dll. Käytän nykyään lähinnä X-Planea työhön liittyen, joten en enää muista, mitä sille piti tehdä. Googöaa fsx uiautomationcore.dll.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyseessä lienee FSX ja UIAutomationCore.dll. Käytän nykyään lähinnä X-Planea työhön liittyen, joten en enää muista, mitä sille piti tehdä. Googöaa fsx uiautomationcore.dll.

UIAutomationCore.dll lötyy Winukka Seiskasta:

C:\windows\system\system32

C:\windows\system\sysWOW64

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

UIAutomationCore.dll lötyy Winukka Seiskasta:

C:\windows\system\system32

C:\windows\system\sysWOW64

Kiitos tästä...löytyi, mutta milläs sen siansaksan saa luettavaan muotoon...ei ainakaan notepadilla...?

yst.jussi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, muistaa vaan ottaa täydet oikeudet käyttöön ennen sitä noihin kansioihin ja tiedostoon jotta ne edelliset voi sieltä poistaa olettaen että myös muista pakata varmuuskopioksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, muistaa vaan ottaa täydet oikeudet käyttöön ennen sitä noihin kansioihin ja tiedostoon jotta ne edelliset voi sieltä poistaa olettaen että myös muista pakata varmuuskopioksi.

En minä ole edes kajonnut noihin Wintoosan omiin tiedostoihin. Lisäsin vain tuon netistä haetun sinne FSX-kansioon ja on toiminut ilman kaatumisia silläkin. Windowsin omia jos lähtee poistamaan, voi alkaa muita pahemman luokan tilttejä (tai sitten ei - ken tietää).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En minä ole edes kajonnut noihin Wintoosan omiin tiedostoihin. Lisäsin vain tuon netistä haetun sinne FSX-kansioon ja on toiminut ilman kaatumisia silläkin. Windowsin omia jos lähtee poistamaan, voi alkaa muita pahemman luokan tilttejä (tai sitten ei - ken tietää).

Ei ole vielä itselläni heitellyt tilttejä, kun olen poistanut nuo windowsin omat. Itselläni sen verran älliä kuitenkin tästä Windows alustasta, että suurin piirtein tiedän mitä teen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään