Guest macklin

ISD Project LIRF pieni ongelma.

5 viestiä aiheessa

Moro!

Mulla on tuo ISD Projectin LIRF Roma scenery ladattuna Italian IVAO:n sivuilta jossa sanotaan olevan viimeisimmät päivitykset mukana. Ihan hieno ja toimii hyvin mutta siellä täällä on kenttä objekteja (nousu portaita ja ilmeisesti busseja voi olla muutakin) joista puuttuu texturet. Onko kellään tietoa voiko jostain ladata puuttuvat texturet tai mitä pitäisi poistaa scenery bgl:stä jotta saisi nämä harmaat objektit katoamaan?

jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro!

Mulla on tuo ISD Projectin LIRF Roma scenery ladattuna Italian IVAO:n sivuilta jossa sanotaan olevan viimeisimmät päivitykset mukana. Ihan hieno ja toimii hyvin mutta siellä täällä on kenttä objekteja (nousu portaita ja ilmeisesti busseja voi olla muutakin) joista puuttuu texturet. Onko kellään tietoa voiko jostain ladata puuttuvat texturet tai mitä pitäisi poistaa scenery bgl:stä jotta saisi nämä harmaat objektit katoamaan?

jukka

Jos puhutaan FS2004:stä, niin minulla on käytössä LIRF2005 ja tilanne näyttää tältä:

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos puhutaan FS2004:stä, niin minulla on käytössä LIRF2005 ja tilanne näyttää tältä:

Moro!

Samalta näyttää mutta noista keski alueella olevista busseista puuttuvat texturet ja myös noista laskuportaista. Siellä on minulla joitain objektaja joissa on texturet ja taitaapi olla yksi ajoneuvokin. Kumma juttu eihän tuon ISD:n sceneryn pitäisi käyttää mitään ulkopuolisia textureja kuten esim. EZ-library. Latasin uudelleen sama juttu ja kokeilin myös Flightsim:ssa olevaa ei apuja, mikä neuvoksi?

Edit: Sen verran tässä asiat on selvinnyt että ilmeisesti minun lataamista scenereistä puuttuu joitain textureja sillä kun laitan scenery_light kansion käyttöön häviävät juuri ne harmaat objectit.

jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos nyt oikein muistan, niin joskus vuosi sitten latailin uusiksi näitä ISD:n kenttiä ja aloin asentelemaan niitä. Tällöin huomasin niissä myös joitakin vastaavia ongelmia. Onneksi minulla oli aikanaan tuoreeltaan ladatut versiot tallessa tallessa muualla. Kaivoin ne esiin, asensin ja hyvin pelitti. Minulla on myös nuo EZ Library-paketit käytössä, koska niitä käytetään melko paljon kaiken sortin puskakentissä.

Asennettuna:

ISDproject - landclass_rome

ISDproject - LIRF2005

AF2_LIRF_full 12.1.2005 17:43  Scenery-kansio 124 kohdetta / Texture-kansio 156 kohdetta

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro!

Kyllä minullakin on nuo EZ ja muut mutta silti ei näy. Ei hätiä käytän tuota light-versiota riittää hyvin minulle.

jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään