Guest Hannuuotila

LOMAC ja flaming cliffs

9 viestiä aiheessa

Ostin tuossa jonkin aikaa sitten LOMAC -pelin, paljon hehkutetun ilmataistelusimulaattorin, koska Falcon 4.0 AF on kohta pelattu ja nähty. No, peli oli buginen p*ska; grafiikat näytteli mitä sattuu ja ohjaimia ei saanut konffattua niin, että koko hotas olisi ollut käytössä. Peli jäikin pölyttymään kaapin pohjalle hyödyttömänä. No löysin pelikaupasta sattumalta flaming cliffs -lisäosan 4 erkillä ja ajattelin, josko tämä parantaisi pelattavuutta ja korjaisi bugeja. CD on naarmuton ja olin tyytyväinen ostokseeni, kunnes pääsin kotiin. Tämä perhana ei suostu asentumaan sitten millään. Pistän cd:n sisään, näytölle ilmestyy ruutu, jossa painan install -nappia ja sitten ei tapahdukaan enää mitään. CD jää pyörimään asemaan, prosessorin valo vilkuttaa kovasti, mutta siihen se sitten jääkin. Olen tässä odotellut pari kymmentä minuuttia, että jotain tapahtuisi, mutta ei. Olisiko arvon foorumilaisilla antaa vinkkejä, miten tässä tilanteessa voisi edetä, ettei tarvisi suutuspäissään myydä koko pelisar... roskaa pois. On jäänyt kaiken kaikkiaan vähän paha maku suuhun tästä pelistä.

Kiittäen,

Hannu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Milestäni tuo Lock_on on hyvä peli. Kokeile asentaa kummatkin järjestelmänvalvojana. Itsellä oli aivan huono tietokone aikoinaan joka juuri ja juuri pyöritti 10 fps fs9:ssä, niin Lock on oli todella sulava jne. Veikkaan että asennuksessa on sattunut sinulla jotain. Kokeile tosiaan järjestelmänvalvojana ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vastaan siis itselleni. Sain kuin sainkin pelin installoitua, kun olin ensin venannut 25 minuuttia, että peli keräsi voimiaan.  ??? Nyt kun Lock Onin käynnistää, niin ruudulle iskee varoitus, että "this application can be launched with a release version of Miscrosoft (kirjoitusvirhe paholainen oli päässyt varoitustekstiin mukaan  :laugh:) Windows 95, 98, ME, NT, XP and server 2003 ONLY "! WTF?  >:(

/Hannu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Elikkä siis Lock on ei ole periaatteessa vistalle tai 7:lle, mutta jos viet exe.:n järjestelmänvalvojana niin se toimii. Muuten tulee virhe ilmoitus...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, siis mulla eioo muita tilejä kuin järjestelmänvalvoja... käsittääkseni. Mistäs tuon näkee?  :-[

/Hannu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, siis mulla eioo muita tilejä kuin järjestelmänvalvoja... käsittääkseni. Mistäs tuon näkee?  :-[

/Hannu

Eiku siis kun asennat lock on:ia, niin paina oikealla hiiren näppäimellä sitä exe.:ä ja sitten paina vie järjestelmän valvojana ;).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eiku siis kun asennat lock on:ia, niin paina oikealla hiiren näppäimellä sitä exe.:ä ja sitten paina vie järjestelmän valvojana ;).

Öö, siis, mun pitää installoida koko roska uudestaan, vai pelkkä flaming cliffs? Paljas LOMAC käynnistyi kyllä normaalisti (mitä nyt ei sitten muuten suostunut yhteistyöhön), mutta kun asensin tuon lisäosan, niin käynnistysonkelmat alkoivat. No kokeillaan, jos ei lähde toimimaan niin tapan koko pelin: ajattelin polttaa sen tuossa kakluunissa. Hähhää!  8)

/Hannu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Installoin koko roskan uudestaan järjestelmänjalvojana. Ei toimi. Kokeilin myös yhteensopivuusongelmien vianmääritystä. Ei toimi. Mitä hittoa?

/Hannu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vaikken suoraan osaa auttaa, voin kuitenkin kertoa, että minulla LOMAC + FC2 on toiminut windows 7:ssa (64 bit) ihan normaalisti. Tosin olen sen jo nyttemmin poistanut kun olen siirtynyt DCS-sarjaan eikä nuo "lelut" enää DCS:n jälkeen kiinnosta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään