Mikko Westerlund

Mega Airport Frankfurt päivitetty

6 viestiä aiheessa

Aerosoft on julkaissut V202 päivityksen Mega Airport Frakfurt lisäosaan.

Minulle tieto päivityksestä tuli Simmarketin kautta, en kuitenkaan löytänyt mistään infoa päivityksen sisällöstä, kokoakin sillä oli vain noin 11 megaa. Asennuksen jälkeen ainakin Afcad näytti kentälle ilmestyneen uuden 25R/07L kiitotien. :thmbup:

[ attachment removed ]

EDIT:

Puusilmä kun olen, niin en heti löytänyt. Mutta pienellä kaivamisella Aerosoftin foorumilta löytyi tuo päivityksen sisältökin... (voisivat laittaa jonkunlaisen .txt:n päivityksen yhteyteen)

Changes:

•added north-west runway 07L/25R

•changing of runway signs 07C/25C

•updated taxiway names as of (20.10.2011)

•updated approaches for runways

•new DFS Tower

•3D Runway- and approach lighting for all runways

•updated AESLite

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko nykyinen C-rata entinen 07L/25R?

Jep. Tuo muutettiin jo jokunen kuukausi sitten. IVAO.DE:n sivuilta löytyy uudet kartat. Navigraphilta ei vielä ole päivitystä tullut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla on firnan puolesta Jeppesenin maailmanlaaj. karttatilaus, täältä löytyy kyllä ;)

Harvinainen firma, kun useimmilla lento- ja liikelentoyhtiöilläkään ei moista ole.

T

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sanotaan vaikka.. että oon onnekas, ja kyllä, ihan laillisesti. Toimii hyvin sekä tutkimustyössä että vapaa-ajalla simuillessa. Ainoa ongelma on, että joillekin USAn kentille Jepsun kartat ovat itseasiassa NACOa epäselvempiä... textual description puuttuu joistain terminal-prosuista, ja kun sulla on kartta täynnä detaileja niin USAn pituisilla prosuilla teksti auttaa kummasti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään