Guest Ilves

Kuva vaikeuksia!

3 viestiä aiheessa

Niinpä!

Tarkoituksenani ol laittaa pari, kolme kuvaa Hercules koneestani, jonka lensin tänään tonne Lanvetterin (Göteborg) kentälle.

Sain ne pienennettyä 800x500 kokoon, mutta eivät irronneet tosta Phptpshop 6:n työpöydältä tohon koneen työpöydälle, josta olisin ne laittanut tähän näkyville.

Muistaakseni se piti toimia niin, että painan hiirtä ja vedän kuvan työpöydälle.

Kuva kyllä liikkuu, mutta ei siirry pöydälle.

Nämä Photoshopin työkalutkin ovat minusta aivan irrallaan, eivätkä pysy pohjan mukana.

Mitä ja missä olen jotakin tehnyt väärin, että hommasta on tullut tällainen?

Siitä on jo hyvä tovi, kun viimexi tätä käytin, että tällä puupäälläni en oikein enää muista kuinka pitäisi tehdä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ne photoshopin työkaluikkunat ym. ikkunat eivät seuraa pääikkunan mukana kun siirrät sitä näytöllä ja se on ihan hyvä. Minulla on kolme näyttöä ja usein siirtelenkin niitä työkaluja ym. pois tieltä toisille näytöille.

Kuvaa ei voi siirtää hiirellä työpöydälle photoshopista, eikä muutenkaan pääikkunasta pois  Mikäli sinulla on suomenkielinen versio niin mene sinne Tiedosto/Tallenna nimellä valikkoon ja valitse sieltä paikka ja tallennusmuoto sekä minne haluat kuvan siirtää.

Itselläni siellä on myös vaihtoehto "Tallenna Webbiä varten" missä on näppärä muuntaa kuva sopivan kokoiseksi ja sen tiedostokoko esim. Fs-Nordiciin sopivaksi "optimoi tedostokoko 199 kt" ohjelma tekee sen sitten itse automaattisesti parhaalla mahdollisella laadulla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Harvinaisen paljon kiitoxia sinulle Jari!

Täytyypä ottaa ja katsella tilannetta.

Minä olen niitä kuvia ennenkin laittanut FSNordic sivuille, mutta miten?

Hyvä luoja kun tää vanhuus ja muistin koheluus ottaa mua välillä lujasti kupoliin.

Kohta varmaankin alan pelätä omaa itseäni ja pitäis tässä vielä jaksaa, ainakin niin kauan, kun toi puolisokin on elossa tuolla Mariabackenin

dementiakodissa, jossa joka päivä käyn häntä tapaamassa.

Tänään pitäisi mulle tulla illalla se Fredrik ja ajattelin hänellekin lukea (övesätta på svenska) niitä teidän kommenttejanne siitä mun simukoneen terästämisestä.

Ja jos vaikka saatais toi SuperBug toimimaan.

Sittenhän sitä taas olis kiva lennellä silläkin koneella.

Hercules koneella, toi tuolta Sotenäsin tukikohdasta, olen joka päivä yrittänyt optella sen ILS laskua ja olenkin jo ainakin melkein onnistunut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään