Guest JMK

Agusta Westland EH101

1 viesti aiheessa

Minulla on tämä raskas helikopteri lentokiellossa seuraavasta syystä:

1) Työkoneessani (XP Professional) oli ensimmäinen FSX Deluxe + Acceleration. Useat missiot lennettyäni tehtävässä "Key Kayakers" helikopteri menetti yhtäkkiä ohjattavuutensa, eikä koko ohjelma sen jälkeen enää toiminut. Piti ladata uudestaan, jolloin kaikki prenikat menetettiin.

2) Simulaattorikoneeksi koottu (XP Professional) oli toinen, johon asensin. Uusilta DVD:lta. Lentelin suurin piirtein samat tehtävät kunnes taas tässä kajakkien haussa ohjelma kaatui. Tässä ja edellisessä on käynyt niin, että ohjelmassa kirjoitettiin jotakin koodin päälle, jonka takia uusi käynnistys ei enää toiminut. Taas menetin prenikat

3) Uudessa työkoneessa (Windows 7 prof) lentelin joitakin tehtäviä vähemmän, jätin kajakit etsimättä, mutta kävin hakemassa väkeä Mt Helenalta ja lähellä olevan observatorion parkkipaikalta. Kotimatkalla helikopteri yhtäkkiä menetti ohjattavuutensa ja taas oli kaikki prenikat menetetty.

4) Vaihdoin pelikoneeseen Windows 7 Home ja pudotin 64 bittisen 32 bittiseksi ja lentelin taas liki kaikki. Mt Helenalta paluu ensin onnistui, mutta kun lasku oli vähän kova, halusin lentää viimeisen tallennuksen jälkeen uudestaan. Hiukan ennen kenttää ohjelma taas sekosi. Arvannette, että harmitti.

Minulla on nyt viides asennus menossa ja Agusta Westland EH101 on pysyvässä lentokiellossa. Vanhemmista tehtävistä on tallella kahdeksan prenikkaa enemmän kuin tästä nykyisestä (n=109), osin kyllä erilaisia lukumääriä. Tässä olen juuri lentänyt kaksi tähän asti vaikeinta: Missing Coworker ja purjekoneella yli 17900 jalkaan. Noste nimittäin loppuu hiukan ennen eli tuonne pitää mennä vauhdilla.

Matti Kataja

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään