Jesperi Lauhio

Ongelmaa ASE:n kanssa

4 viestiä aiheessa

Moikka!

Jokin tovi sitten tuli hankittua Active Sky Evolution, ja on kyllä mahtava verrattuna simun omaan säämoottoriin. Mutta. Nyt tänäpäivänä on alkanut ilmetä ongelmia sen kanssa. Kun läksin tänään tuota Concordea ulkoilluttamaan, niin heti ilmaan päästyä alkoi julmettu heittelehtiminen. Sitä jatkui koko lennon ajan, välillä kone kallistui 90 astetta toiselle puolelle, sitten äkisti toiselle. Ei pystynyt autopilotti eikä oikeakaan pilotti tekemään oikeastaan mitään tälle. Lento kaatui sitten siihen, jotin pääti ruveta tutkimaan. Ja uudestaan legiä koittaessani, alkoi samanlainen järjetön heittely puolelta toiselle. Kun otin ASE:n pois, ja jonkun FSX:n oman sään käyttöön, muuttui meno taas vakaaksi ja tasaiseksi. Tätä on tapahtunut muillakin konetyypeillä, mutta tämän Concorden kanssa erityisen paljon. Mikähän mahtaa olla syynä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro!

Ilmeisesti kun olet vasta hankkinut on sinulla uusin versio mutta tarkastappa tuo noin aluksi. Itselläni on ollut ASE uudesta saakka ja hyvin on toiminut ainoastaan kerran on ollut häikkää. Se tapahtui tuolla jossain Intian seudulla tuli vähän vastaavaa kun tuo sinun kuvailema ongelma. Lueppa manuaali ja säädä asetukset jos vaikka niissä olisi joku pielessä. Kannattaa olla melko konservatiivinen niiden asetusten kanssa varsinkin tuulien ja turbulenssien kanssa, jäätäminen on ollut pieni ongelma välillä joten olen ottanut sen pois.

jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Varmista että "wake turbulence" asennukset ovat noin alle 50%. HiFiSim:n omalla foorumilla (siis Avsimilla) löytyy infoja mutta minun kokemuksessa ASE: 'wake turbulence' voi helposti kaataa kone vaikka suoraan maahan :( Varsinkin se on ollut pahaa kun lentää verkossa kun FS/ASE ei aina luule toisen koneen olevat samalla kohdalla...

(Voin laittaa sinulle neuvoa minun ASE asennuksesta kun puhutaan myöhemmin siitä MD80 asiasta)

Geoff

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään