Kent Laakso

Wilco Airbus Series Evolution Vol.1

14 viestiä aiheessa

Aerosoftin Bussissa ei taida olla kaikki mallinnettu ihan täysin, ei kylläkään Wilcossakaan, mutta Wilcon Evolution on ihan lentokelpoinen!

 

Suosittelen ehdottomasti Wilcon bussia.

 

Henkka

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Jos bussia haluaa lentää, ei ole muita vaihetoehtoja kuin wilco. Aerosoftin bussiin ei tosiaan ole mallinnettu juuri mitään. Ja sen lentomodelikin on jostain toiselta planeetalta.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Erot löytyy sieltä evolutionin manuaalista. Mitä nyt äkkiseltään tulee mieleen, että bugeja on korjailtu ja HUD on ilmestynyt ohjaamoon.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ja FMGC on tehty toimivaksi.

Onkohan näin?  ;D Nooh... ihan vaan lisä kysymyksenä jos on FMGC toimiva niin pystyykö siihen tilaamaan plaanin niinkuin oikeessa bussissa?  :)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Nooh... ihan vaan lisä kysymyksenä jos on FMGC toimiva niin pystyykö siihen tilaamaan plaanin niinkuin oikeessa bussissa?  :)

No mitäpä luulet... :P

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Jos joku ylipäätään saisi tehtyä PMDG:n tasoisia lisäosia, niin asiat olisivat mallillaan.  ::)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Pojilla taas ihan diipadaapa jutut..

 

Ei niissä kummassakaan toimi mikään _kunnolla_. Evolutionilla peruslentely onnistuu ja välttämättömät nappulat löytyy ja that's it. Kyllä sillä nyt parempaa odotellessa lentää, mutta pieni vitutus kuuluu joka lennon varustukseen.

 

Näin lisäreitten tekemisestä mitään tietämättömänä ihmettelen silti suuresti, että miksi kukaan ei ole oikeasti ottanut tehdäkseen PMDG tasoista Airbussia.

AirSimmer... AirlinerXP...? Eikös niiden pitänyt olla ihan kovanluokan kamaa...  :P Tais loppua vaan into kesken... ;D

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tässä kehutaan PMDG´n koneita. Jos vertailee (FSX) Wilcon Airbussia ja PMDG´n Boeing 737 NGX, onko paljon eroja, eli kumpi on realistisempi/paremmin toteutettu?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Keskustelun tuloksena taidan sitten siirtyä lentämään PMDG 737 NGX. Nyt olen lentänyt Flight1 ATR 72. Kiitoksia kaikille!

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Otsikko vastaa aika hyvin kysymyksiäni, joten postaan tänne:

 

1. Wilcon bussissa ei näyttäisi managed descent (tai open) toimivan mitenkään kauhean hyvin. (Kun tullaan TOD pisteeseen, ruuvaan FCU:sta matalamman korkeusasetuksen.. ja mitä tapahtuu, alkaa kunnon huvipuistoajelu -> syöksyy alaspäin, oikaisee, syöksyy, oikaisee...) Onko joku järkeillyt miten tuon saisi käyttäytymään realistisemmin? Pitääkö laskeutumiset tulla manuaalisesti, että olisi tasaisempaa kyytiä?

 

2. Ihan vain yleisestä mielenkiinnosta: Mikä on pääperiaatteena siinä, kun tankataan konetta, että mihin tankkiin laitetaan minkä verran ainetta ja mitkä voi jättää tyhjäksi? Toisin sanoen, Mitkä tankit täytetään ensiksi? ja Laitetaanko ensin täytettävät tankit aina 100% täyteen ennen kuin siirrytään täyttämään toisia tankkeja? Vai onko tärkeintä saada aikaan tasapainoinen kone?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään