Juha Martimo

Herja ORBX (Korjattu) ja uutta ongelmaa vesistöjen kanssa (Korjattu)

16 viestiä aiheessa

Moro

Tässä asentelen simua uusiksi ja nyt olen asentanut FTX Australian, PNWn ja CRM:n. Nyt kun valitsen FTX Centralista Default FSX,  North American tai Australian tulee alla oleva herja.

[ attachment removed / expired ]

Osaisiko kukaan auttaa mikä meni reisille. En millään viitsisi aloittaa alusta.

Kiitokset.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin, siis jos jotkut ORBX lisuri kentät kattaa tuon lentoaseman tiedot jo valmiiksi, niin tuo Control Panel muuntaa tiedostot off muotoon, jottei ne ole enää simussa käytössä, eli jos tuo sama tiedostonimi on ORBX scenen kansiossa bgl muodossa niin tuon tiedoston .OFF poistamalla/siirtämällä muualle, tuo ORBX Control panel pääsee muuntamaan saman nimisen bgl tiedoston off tiedostoksi ja herja häviää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jaa se oliki noin pienestä kiinni. Kerkesin jo säikähtää että nyt on jotain mennyt pahemman kerran reisille.

Kiitokset Toni avusta.  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt tuli seuraavanlainen ongelma. Kaikki vesi alueet on muuttuneet tuollaisiksi kun kuvissa näkyy.

Asennettuna on REX ja vielä eilen kaikki oli kuten sen kautta olen tehnyt. Kokeilin REX:in kautta backupin palautusta, mutta ei vaikutusta.  Muita asennettuja : GEX, UTX ja ORBX juttuja mm. PNW.

Voinko jostain FSX levyn syövereistä kaivaa erikseen nuo vesi filut vai meneekö repair asennukseksi? Jos menee repair jutuksi, niin meneekö GEX, UTX lisuritkin uusiksi?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo oon. Siis Acceleration on asennettuna.

Mites näyttiksen ajuripuoli yms? Ainut keinohan noita palautuksia on tehdä, asentamalla FSX uusiksi jos ei varmuuskopioita ole, mutta REX yleensä omaa toimivat samat muokatut vesitekstuurit, joten sillä ei pitäisi olla väliä toiminnan suhteen. Koitappas vilkasta ne REX asetukset läpi ja vedät toisella vesitekstuuri mallilla uudelleen simuun vesitekstuurit.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mites näyttiksen ajuripuoli yms? Ainut keinohan noita palautuksia on tehdä, asentamalla FSX uusiksi jos ei varmuuskopioita ole, mutta REX yleensä omaa toimivat samat muokatut vesitekstuurit, joten sillä ei pitäisi olla väliä toiminnan suhteen. Koitappas vilkasta ne REX asetukset läpi ja vedät toisella vesitekstuuri mallilla uudelleen simuun vesitekstuurit.

Ajurit on uusimmat mitä löytyy ja just laittelin REX:in kautta uudet vedet, mutta ei vaikutusta. Tuossa tutkailin fsx kansiota, niin pisti silmään kaksi outoa filua :WaterConstants.xml ja  WaterConstants.bak. Olisikohan tällä jotain vaikutusta?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro!

Voipi olla, kokeile muuta se .bak tällaiseksi .bgl. Ovatko kaikki muut .xml päätteisiä jos ovat niin sitten ei auta muuttaa .bgl:ksi.

jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro!

Voipi olla, kokeile muuta se .bak tällaiseksi .bgl. Ovatko kaikki muut .xml päätteisiä jos ovat niin sitten ei auta muuttaa .bgl:ksi.

jukka

Moro.

Ei mitään vaikutusta. Pitää varmaan laittaa illalla repair asennus.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Koita tuo Jukan tiedosto muuttaa bak muodosta xml. Mulla se on xml :thmbup:

Ei piru tämäkään auttanut. Onkohan noita vesi filuja jossain muualla? Ajattelin vain että olisi voinut tarkastaa että ei ole noita .bak juttuja enempää......

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse olen noudattanut periaatetta, jossa en asenna yhtään mitään lisää FSX:ään ellei FTX Central ole Default -asennossa (paitsi jos erikseen lisurin readme.txt:ssä tms. käsketään aktivoida asennuksen ajaksi jokin FTX Central -komponentti). Tällä tavalla toimien ei ole koskaan ollut mitään ongelmia. En nyt väitä että olisit tehnyt jotain väärin, kunhan vaan kiinnostuneille lisätiedoksi...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse olen noudattanut periaatetta, jossa en asenna yhtään mitään lisää FSX:ään ellei FTX Central ole Default -asennossa (paitsi jos erikseen lisurin readme.txt:ssä tms. käsketään aktivoida asennuksen ajaksi jokin FTX Central -komponentti). Tällä tavalla toimien ei ole koskaan ollut mitään ongelmia. En nyt väitä että olisit tehnyt jotain väärin, kunhan vaan kiinnostuneille lisätiedoksi...

Joo tuota olen itsekkin noudattanut. Onneksi olin uudelleenasennuksessa alkutekijöissä.

EDIT: Meneekö kaikki asennetut scenet uusiksi repair asennuksen jälkeen? Eli meinaan GEX, UTX, REX, ORBX.......

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on ollu aika usein sellanen ongelma PNW- alueiden kanssa, että kaikki vesistöt ovat muuttuneet maaksi. Ongelma korjaantuu aina kun käytän FTX- centralista alueen defulla ja vaihdan takaisin North Americaksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on ollu aika usein sellanen ongelma PNW- alueiden kanssa, että kaikki vesistöt ovat muuttuneet maaksi. Ongelma korjaantuu aina kun käytän FTX- centralista alueen defulla ja vaihdan takaisin North Americaksi.

Joo tämmöistä on ilmennyt minullakin. Tuossa tein repair asennuksen ja simusta lähti kaikki ORBX scenut kulkemaan. Nyt ei muuta kun asennellaan kaikki uusiksi.  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään