Guest Erik_P

FS2004 - käynnistäessä uudelleen, kaikki asetukset nollautuu

26 viestiä aiheessa

Eli siis, latasin tuohon FS2004:ään pari kenttää. Sen jälkeen uudelleenkäynnistin simulaattorin (järjestelmänvalvojana) . Kas, kaikki asetukset olivat palautuneet ennalleen, eivätkä kentät näkyneet Scenery library -listassa, vaikka ne sinne lisäsin.

Käynnistin simulaattorin järjestelmänvalvojana myös ensimmäisellä käynnistyskerralla -  Simulaattorihan ei käynnisty muuten. Tämä tistuu aina kun käynnistän sen.

Ja kun simulaattorin laittaa alapalkkiin, sitä ei saa siitä avattua uudestaan tai edes suljettua - koko kone pitää uudelleenkäynnistää, jotta simulaattorin saisi taas avattua...

Missä siis vika?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No, ainakin fsx:ssä pystyy, en ole mikään fs2004-asiantuntija, joten en jokaista nappia ym. tiedä.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei löydy mistään "Save" nappulaa...

(Näinköhän olisi sittenkin kannattanut pysyä 2002:ssa. Mielummin sitä sietää satunnaista kaatuilua, kuin sitä että pitää laittaa joka kerta asetukset uusiksi.  :'( )

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei löydy mistään "Save" nappulaa...

(Näinköhän olisi sittenkin kannattanut pysyä 2002:ssa. Mielummin sitä sietää satunnaista kaatuilua, kuin sitä että pitää laittaa joka kerta asetukset uusiksi.  :'( )

Ei ole FS9:ssä asetuksien tallennusmahdollisuutta. Eikä tarvitsekaan koska kun simu toimii normaalisti niin eivät ne asetukset itsekseen katoa.

Mikäs käyttöjärjestelmä sulla on ja asensitko simun mihin kansioon?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei ole FS9:ssä asetuksien tallennusmahdollisuutta. Eikä tarvitsekaan koska kun simu toimii normaalisti niin eivät ne asetukset itsekseen katoa.

Mikäs käyttöjärjestelmä sulla on ja asensitko simun mihin kansioon?

Windows Vista.

C:/Profgram files/Microsoft Games

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Windows Vista.

C:/Profgram files/Microsoft Games

Kannattaa poistaa tuo sinun FS2004 asennus ja asentaa se uudestaan muualle kuin tuohon sijaintiin mitä Wintoosa tarjoaa. Säästyt ongelmilta  :thmbup: Voit tietysti vielä kokeilla muokata tuon olemassaolevan Flight Simulator 2004-kansion oikeuksia eli sallit täydet oikeudet siihen.

Asenna se uudelleen vaikka C:/Flight Simulator 2004-sijaintiin mieluummin. Lisäksi kannattaa kytkeä UAC (käyttäjänvalvonta) vielä pois päältä.

Vistassa ja Win 7:ssa kummassakin oletuksena vahvat suojaukset tuonne Program Files-kansioon joten ei ole ihme jos ei toimi normaalisti.

Mutta kuten sanoin niin asentamalla FS uudelleen vaikka C-aseman juureen homma alkaa pelittää  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Asensin sen toiseen kansioon, ja komeasti toimii.  :) Kiitos.

8)

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Enpä huomaa mitään eroa, pyörii ihan yhtähyvin kuin kasi.  :)

...mutta tuo mukanaan mahdollisuuden asentaa huomattavasti enemmän ja parempia lisäkoneita ja -maisemia. Hyvä valinta!

:)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No, ainakin fsx:ssä pystyy, en ole mikään fs2004-asiantuntija, joten en jokaista nappia ym. tiedä.  :)

Mistä FSX:ssä tallennetaan asetukset erillisestä valinnasta?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Päävalikosta settings>save, ainakin minulla jotkin uudet asetukset häviävät ellen tallenna.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Osaisko sanoa, miten saan FS9 poistettua? Ei onnistu uninstall sovelluksella eikä ohjauspaneelista.

Robert L

Poistamalla fs9:n kansion itse? Miksei onnistu?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ok. Poistan sitten käsin koko kansion. Siis, kun yritän poistaa sitä niin se vaan kysyy, että saako tälle sovellukselle antaa luvan. Ja sitten kun painan "SALLI" niin ei tapahdu enää mitään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Päävalikosta settings>save, ainakin minulla jotkin uudet asetukset häviävät ellen tallenna.

Mulla ei häviä ainakaan, tuo tallennus ominaisuus on sellainen ainakin itse olen sen käsittänyt, että tarvittaessa ei tarvitse kuin ladata tietyt asetukset simuun, esim jos lentää tiettyjä lentoja jotka vaatii asetuksia joko pienemmälle tms, ja vaan ladata tuolta tallennetut asetukset simuun sitä mukaan.

Mutta mulla on kyllä asetukset pysyneet ilman tuota tallentamista, ainut mitä tallennan on lennot.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta mulla on kyllä asetukset pysyneet ilman tuota tallentamista, ainut mitä tallennan on lennot.

Kyllä minullakin yleensä, mutta joskus esim. kun vaihdoin mittayksiköitä ei muutos tallentunut, oli ärsyttävää kun piti käydä sama asia monta kertaa vaihtamassa, sen takia tallennan varmuuden vuoksi kun muutan asetuksia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä minullakin yleensä, mutta joskus esim. kun vaihdoin mittayksiköitä ei muutos tallentunut, oli ärsyttävää kun piti käydä sama asia monta kertaa vaihtamassa, sen takia tallennan varmuuden vuoksi kun muutan asetuksia.

Juu, kannattaahan se siinä tapauksessa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Osaisko sanoa, miten saan FS9 poistettua? Ei onnistu uninstall sovelluksella eikä ohjauspaneelista.

Robert L

Asennuslevy 1 sisään ja sitä kautta uninstall, muistaakseni. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään