Santeri Saikkonen

FSX ei suostu aktivoitumaan.

27 viestiä aiheessa

Terve,

Pari viikkoa takaperin kun olin poistanut FSX:n tietokoneeltani, ja olin asentamassa sitä uudelleen, yht'äkkiä aktivointivaiheessa tuo ei suostunutkaan aktivoitumaan, olen yrittänyt nyt muutamana päivänä viikossa aktivoida sitä uudelleen, mutta kun ei.. Olen yrittänyt myös uudelleenasennusta pari kertaa.

FSX yrittää siis luoda yhteyttä serveriin jonka kautta se aktivoi pelin mutta ei saa yhteyttä muodostettua.

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minäkin suosittelen kanssa tuota puhelin aktivointia. Itse joskus vuosi takaperin jouduin käyttämään ja hyvin meni.

Joo, sama täällä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mahd. palomuuri tukkimassa? Kaikista epätodennäköisin vaihtoehto mutta kuitenkin.

Kokeilin ottaa palomuuria pois käytöstä aktivoinnin ajaksi, ei onnistunut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mtienkäs tuo puhelimella aktivointi onnistuu käytännössä?

Soittamalla selviää ;) Aktivointi antaa numeron, johon soitat ja kuuntelet automaatin ohjeita. Saat automaatilta varmistusnumerot, jotka syötät annettuihin laatikoihin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Soittamalla selviää ;) Aktivointi antaa numeron, johon soitat ja kuuntelet automaatin ohjeita. Saat automaatilta varmistusnumerot, jotka syötät annettuihin laatikoihin.

Kun yriän painaa ''Activate by telephone'' simulaattori ottaa ja kaatuu.  :'(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kun yriän painaa ''Activate by telephone'' simulaattori ottaa ja kaatuu.  :'(

Taitaa olla aika solmussa. Eipä tuossa auta kuin poistaa mahdollisimman tarkasti ne ex-FSX:n rippeet rekisteriä myöten ja sittten kokeilla uudelleenasennusta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miksi poistit koneelta ???.

Toimiko FSX epänormaalisti jos silloin?

Tapahtuiko poistamisessa jotain epänormaalia?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miksi poistit koneelta ???.

Toimiko FSX epänormaalisti jos silloin?

Tapahtuiko poistamisessa jotain epänormaalia?

Alkoi oikuttelemaan, laski Framet paikoitellen viiteen, eikä asetusten säätäminen auttanut joten ajattelin että uudelleenasennus on helpoin vaihtoehto.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taitaa olla aika solmussa. Eipä tuossa auta kuin poistaa mahdollisimman tarkasti ne ex-FSX:n rippeet rekisteriä myöten ja sittten kokeilla uudelleenasennusta.

Millä ohjelmalla suosittelisit siivoamaan rekisterin?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Millä ohjelmalla suosittelisit siivoamaan rekisterin?

Onhan noita, esim. CCleaner. Itse tonkisin suoraan rekisterieditorilla noita läpi mutta sitten täytyy olla tosi tarkkana jos/kun poistelee jotain.

FSX kun on mikkisoftan tekele niin sitä ei tiedä minne kaikkialle se tekee merkintöjä. Mutta aja ensin putsausohjelma läpi ja sitten kokeile asentaa FSX uudelleen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onhan noita, esim. CCleaner. Itse tonkisin suoraan rekisterieditorilla noita läpi mutta sitten täytyy olla tosi tarkkana jos/kun poistelee jotain.

FSX kun on mikkisoftan tekele niin sitä ei tiedä minne kaikkialle se tekee merkintöjä. Mutta aja ensin putsausohjelma läpi ja sitten kokeile asentaa FSX uudelleen.

JEes, vedellään CCleanerilla, palaan myöhemmin illalla asiaan tuloksista.  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ootko ottanut microsoftiin yhteyttä? Itse veikkaan ettei vika ole koneessa vaan simussa.

Joskus vanhalla tietokoneella oli FSX asennettuna ja kun poistin niin ei suostunut enää uudelleen asentamaan

vaan piti koko kone buutata.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Yritin kaikkien lisäosien poistamista  ja rekisterin siivoamista, mutta ei.. Ei suostu toimimaan.

Muita ideoita?

No jos ei perusteellinen putsauskaan auta niin ei taida jäädä muita vaihtoehtoja kuin vetää sileäksi koko kone ja asennella uudelleen kaikki...  :-\ Sillä tavoin ainakin saa koneen alkuperäiseen tilaan. Vaikea sanoa mikä siellä on nyt mennyt solmuun...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämä ei toiminut.  :-\

Kokeilin ottaa yhteyttä Microsoftin tukee mutta hinnaksi olisi tullut 72€..

Häh? Mistä ne olisivat veloittanut?

Ja tarkistappa nytten, että ei ole sulla aktivoinnit menny umpeen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Häh? Mistä ne olisivat veloittanut?

Ja tarkistappa nytten, että ei ole sulla aktivoinnit menny umpeen.

Aktivoinnithan eivät voi mennä umpeen kun Microsoft on lönyt tämän puljun kiinni.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aktivoinnithan eivät voi mennä umpeen kun Microsoft on lönyt tämän puljun kiinni.

Kyllä FSX:ssä on edelleen kolmen aktivoinnin rajoitus (selvästi muuttuneille kokoonpanoille)  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään