Olli Hänninen

PMDG 737 ja 747

6 viestiä aiheessa

Mulla on PMDG 737 FS2004:lla sellaista ongelmaa, että levyn mukana tulevat liveryt eivät kaikki toimi. Levyn mukana tulevista liveryista toimii varmaan vain kolmasosa ja muita kun yrittää asentaa niin eipä tule livery näkyviin. Liveryt ilmestyy kyllä ihan normaalisti näkyviin simun tiedostoihin ja kun nuo muutkin liveryt olen asentanut ihan samalla tavalla ja ne toimii ihan ok, niin miksiköhän nuo muut eivät sitten toimi vaikka ne näkyvät kyllä siellä simun tiedostoissa. Käyttöjärjestelmänä windows 7.

Toinen kysymys: Aerosoftin sivuilla näkyy PMDG:n 747:n kohdalla laitteistovaatimuksissa, että windows xp only. Toimiiko myös windows 7:lla? http://en.shop.aerosoft.com/eshop.php?action=article_detail&s_supplier_aid=02380&s_design=DEFAULT&shopfilter_category=Flight%20Simulation

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on PMDG 737 FS2004:lla sellaista ongelmaa, että levyn mukana tulevat liveryt eivät kaikki toimi. Levyn mukana tulevista liveryista toimii varmaan vain kolmasosa ja muita kun yrittää asentaa niin eipä tule livery näkyviin. Liveryt ilmestyy kyllä ihan normaalisti näkyviin simun tiedostoihin ja kun nuo muutkin liveryt olen asentanut ihan samalla tavalla ja ne toimii ihan ok, niin miksiköhän nuo muut eivät sitten toimi vaikka ne näkyvät kyllä siellä simun tiedostoissa. Käyttöjärjestelmänä windows 7.

Mulla ainakin toimii sillain, että asensin simun suoraan C asemalle eli ei Program Files (x86) kansioon. Eli näin: C:/xxxx/sinne asennat simun. Sillä sain toimimaan.

Henkka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla ainakin toimii sillain, että asensin simun suoraan C asemalle eli ei Program Files (x86) kansioon. Eli näin: C:/xxxx/sinne asennat simun. Sillä sain toimimaan.

Henkka

Ok, eli täytyy kokeilla sillai kunhan viitsii. Pitää kuitenkin asentaa koko simu uudestaan. Miten sitten tuo PMDG 747-400:n toiminta windows 7:ssa, toimiiko ihan ok, vaikka Aerosoftin sivuilla lukee windows xp only?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miten sitten tuo PMDG 747-400:n toiminta windows 7:ssa, toimiiko ihan ok, vaikka Aerosoftin sivuilla lukee windows xp only?

PMDG ilmoittaa 747-400X:n vaatimuksiksi "Minimum - 3GHz or multi-core processor, 1GB RAM, WinXP SP2/Vista/W7". En tiedä miten sitten FS2004-versio. Eiköhän sekin toimi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miten sitten tuo PMDG 747-400:n toiminta windows 7:ssa, toimiiko ihan ok, vaikka Aerosoftin sivuilla lukee windows xp only?

Minulla ovat kaikki lisurit toimineet ihan moitteetta Win7 + FS2004 yhdistelmällä. Esim. PMDG 747, MD11 Flight1 ATR, 767, QW757 IFly 737 ym. ym.  Muistaa vain asentaa koneet järjestelmänvalvojana.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla ovat kaikki lisurit toimineet ihan moitteetta Win7 + FS2004 yhdistelmällä. Esim. PMDG 747, MD11 Flight1 ATR, 767, QW757 IFly 737 ym. ym.  Muistaa vain asentaa koneet järjestelmänvalvojana.

Ok, eli sitten 747:n voi ostaakin windows 7:lle ja fs2004:lle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään