Iiro Helminen

FlyTheMädäri MD-82

9 viestiä aiheessa

Juu on kyseinen laitos alkanut kiinnostamaan, mutta parit kysymykset olisi ennen hankintaa.

Olen ollut lukenivani että joillakin ko. tuote on vetänyt simun aikalailla solmuun

(olisko ollut enemmän häikkää FSX:n kanssa) Mulla kun pyörii vielä FS2004 ja Wintuusa 7 64bit

niin onko jollakulla ollut ongelmia mädärin kanssa samanlaisella setillä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei mulla ainakaan kyseinen lisäri ole laittanut simua millään tavalla solmuun. Itselläni se on sekä FS9:llä, että FSX:llä. Aikalailla samanlaiselta se tuntuu molemmissa simuissa, FSX:ssä vaan on ollut häikkää koneen valojen kanssa. Raskas lisäri se kyllä on, muttei kuitenkaan mahdottoman raskas. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei toimi. Win 7/64. En vielä ole päässyt jyvälle ongelmasta. Konevalikosta kun klikkaa kohdetta ja aktivoi, niin simu uupuu samantien. F/A 18 hävittäjän kanssa sama ongelma, mutta FSuipin uudelleen asennus ratkaisi sen ongelman

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on ollu ongelmana sellanen, että tuo yksi configuraattori poistuu yllättäen aina koneesta muutaman kerran jälkeen.

Simulaattori pitää myös sitten aina käynnisää "suorita järjestelmänvalvojana".

Lauri

Ps. Tosiaan raskas lisäri on. FS9:llä olin maassa, mutta en edes kehannu lähtemään lentämään, koska oli todella frame syöppö :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei toimi. Win 7/64. En vielä ole päässyt jyvälle ongelmasta. Konevalikosta kun klikkaa kohdetta ja aktivoi, niin simu uupuu samantien. F/A 18 hävittäjän kanssa sama ongelma, mutta FSuipin uudelleen asennus ratkaisi sen ongelman

FSX pitää käynnistää järjestelmänvalvojana. Muuten koneen valinta kaataa FSX:n. Tunnettu FTM:n ominaisuus, jota on selvitetty ainakin sata kertaa FTM:n forumilla. http://www.flythemaddog.com/forum/index.php

FTM on hyvä lisäosa mutta erittäin raskas ja kaikkien konfiguraattoreiden ja setuppien toiminta sekavaa. Manuaali on aika suppea. Mutta FTM:ssä on paljon mielenkiintoisia ominaisuuksia ja se on yksi parhaimpia lisäosia, kunhan vain jaksaa opetella. Tuolla kuvakaappaukset-puolella on pari kirjoittamaani stooria sillä lentämisestä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitoksia vastauksista, täytyy tosiaan vielä harkita tuota konetta. Systeemeiltään on kuulemma parhaimmistoa mutta mitenkä on sen navdatan laita?

Navigraphilta ei suoraan saa, hämärä muistikuva on että PMDG:n versiosta sai konvertoitua FTM:älle AIRACit?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään