Guest pikkupilotti

FS2004 ongelmia/bugeja APUJA tarvittaisiin !

25 viestiä aiheessa

Morjensta kaikille ! Kerran varetin PMDG:n 747:skan....ensin toimi hyvin, kunnes yhtääkkiä eräs päivä FS2004:loselta tuli viesti että: FS9 is unable to load some software "MAIN PANEL cgf". Ajattelin että ongelmahan lähtee kun käynnistän simun järjestelmän valvojana, mutta niin ei käynyt taas sama ongelma ja kaiken kukkuraksi lisäri scenut lähti scenery librarystä. Niinpä käynnistin simun normaalisti (en järjestelmänvalvojana) asensin scenut uudestaan ja postin varetetun 747:skan. Mut nyt on tullut 2 outoa bugia/vikaa, APUJA TARVITAAN.

Aina kun simulaattorin käynnistää tulee tällainen viesti.

[ attachment removed / expired ]

Scenery Library kuitenkin näyttää jokapaikasta normaalilta.

Ja sitten toinen ongelma, nyt kun PMDG:lle kävi se MAIN PANEL ongelma niin ajattelin eräänä päivänä lähteväni lentämään IFR atikalla pitkästäaikaa, mutta sama ongelma toisui atikankin kanssa kuin PMDG:n

Tähän asti näyttää normaalilta.

Kunnes...

EIKÄ SE MILLÄÄN LÄHDE POIS, ja lopulta sitten pitää samuttaa koko simun paska. PS atikka on ihan ostettu ei varetettu !

Kiitoksia jo etukäteen !

-(Jetro) Eemeli Rouvali

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

PMDG on tehnyt uudet koneensa siten, että mikäli ne waretetaan, ne pistävät koko simun sekaisin. Ja uudelleenasennuskuntoon. Nyt kuitenkin ensiksi lähtisin asentamaan tota lentlykkösen atrainta uudelleen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aina kun simulaattorin käynnistää tulee tällainen viesti

Tuohan on ihan normaali viesti sceneryiden lisäämisen jälkeen, mitä se haittaa jos muuten simu toimii ja avautuu. Ja kyllä täällä autellaan, ei tarvitse HUUTAA.  

Ja kolmanneksi täällä ei olla tuettu piratismia ja muuta laitonta varetusta tai ainakaan minä en tue.  :thmbdn:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

PMDG on tehnyt uudet koneensa siten, että mikäli ne waretetaan, ne pistävät koko simun sekaisin. Ja uudelleenasennuskuntoon. Nyt kuitenkin ensiksi lähtisin asentamaan tota lentlykkösen atrainta uudelleen.

Sitä pitää koittaa !  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sitä pitää koittaa !  :-\

Mulle kävi joskus sama juttu kuin Jetrolle, PMDG tuhosi koko simun, ja tähän auttoi ainoastaan käyttöjärjestelmän uudelleenasennus.

Ainakin tuli itse opittua että ei kannata waretella.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitäpä tarkoittaa tuo Wareta?

Minäpä yritin startata tolla mun Super Hornetillani, mutta tämä nun simuni sanoi, ettei se pysty k.o. konetta asiallisesti lennättämään.

Koitin kuitenkin ja konehan ilmestyi kentälle. mutta paljon muuta ei sitten tapahtunutkaan

Kokeilin nyt tänään sitten sitä Mukeloa ja sillä muutaman tunnin lukuopiskelun jälkeen pääsinkin taivaalle ja jopa täältä Kunsängenistä Skavstan, Bromman, Mariehamnin ja Turun kautta Esposeen. Siinä ilmeisesti loppui soppa, kun kaikki hiljeni ympärillä ja kierrokset putos ja maa alkoi lähestyä.

No metsäänhän se Mukelo sitten pysähtyi. Eipä olisi ollut enää pitkälti Vantaalle, johon olin planin tehnyt.

Eikös tohon Mukelon omaan GPS:ään tulekaan waypointtien väliset linjat ollenkaan näkyviin?

Ihan kivahan se muuten on lennellä, kunhan vain tietäisi kaikki sen oikut.

Mulla on tossa mapissani kaikki, mitä aikoinani printtasin, mutta siitä puuttuu joitakin asioita, jotka luulisin olevan näppäimistössä.

Niinpä kysyisinkin, että jos jollakulla on Mukelo ja sillä lentelee ja omaa näppäimistö kartan, niin ottaisin semmoisen mielelläni vastaan.

Siinä, muuten ihan asiallisessa ohjeistuksessa on esim:

Canopi -  Open                  Shift+E                                  Kyllä avautuu, vaan ei sulkeudu.

Ladders - On                     Shift+T                                  Ei tapahdu mitään.

Engine Bay Open               Shift+Y                                  Toimii.

Takimmaisen matkamiehen Canopi avautuu  Shift+W        Tämän löysin itse. Siitä ei ollut ohjeistusta.

Elikä.  Onko jollakin Tähän Mukeloon täydellinen näppäimistö?

Taitaa varmaankin olla syytä laittaa tämä mun simutietokoneeni täys huoltoon siksi aikaa, kun olen Suomessa 4/8 ---- 18/8 välisen ajan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitäpä tarkoittaa tuo Wareta?

Laittomalla tavalla hankittua toisen omaisuutta ;D

No eih, se tarkoittaa vähän samaa kuin vapaamatkustajasta sanotaan, tai siipeilijä tms. Eli ei maksa maksullisista lisureista vaan lataa ne P2P verkon kautta koneelleen ja leikkii.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No mitä minun nyt switten kanattaisi tämän asian kanssa tehdä ?  :'(

Lopetat warettamisen ja teet niin kuin muutkin joilla koneet toimii. Eli ostat ne.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lopetat warettamisen ja teet niin kuin muutkin joilla koneet toimii. Eli ostat ne.

Ok en ainakaan PMDG:n  ;D Mutta missä vaiheessa sitten jos ongelmiaalkaa tulla lisää niin harkita simun uudelleen asennusta ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ok en ainakaan PMDG:n  ;D Mutta missä vaiheessa sitten jos ongelmiaalkaa tulla lisää niin harkita simun uudelleen asennusta ?

Kun tiedostoja alkaa häviämään ja vihreitä miehiä näkymään ruudulla ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itsehän sen sanoit, siinä vaiheessa kun niitä ongelmia alkaa kasaantua.  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ikävä todeta mutta ehkä olisit saanut kunnon opetuksen jos se PMDG-piraattiasennus olisi vetänyt koko koneen sekaisin. Nyt pääsit suhteellisen vähällä.

Kumma juttu kun ei ymmärretä että se warettaminen on ihan sama asia kuin se että kävelet kauppaan ja viet sieltä jotakin mitä et aio maksaa. PMDG:n kyseessä ollen on kuitenkin kyse aika isosta summasta ->80 euroa.  Ja kun muut eivät maksa niin sitten ne maksavat ekstraa ketkä näitä addoneja oikeasti ostavat  :(

Ehkä olisi parempi ettei edes tule kyselemään neuvoja täältä kun on itse spedeilyllään sotkenut koneensa :-\ Antaa vaan tökerön kuvan itsestään...IMO

Mutta jos sait opetuksen niin hyvä. "There is no free lunch"  ;)

Ja jos täältä löytyy joku jonka mielestä tämä on jeesustelua tms. niin koetappa itse hypätä niiden saappaisiin ketkä menettävät tuloja piratismin takia niin katsotaan miten se mielipide kummasti muuttuu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen myös periaatteessa warettamista vastaan. Öh - minulla on tapana warettaa ensin tuote, jonka ostamista harkitsen. Jos tuote on hyvä, ostan sen, ja jos softa ei vastaa odotuksiani, niin poistan sen koneeltani. Eli tässä tapauksessa kaikki hyötyvät tästä laittomasta toiminnasta. Waretin ennen muinoin myös kaikki musalevyni ennen ostamista, mutta nykyään voi levyt koekuunnella spotifystä.

Näin meillä...  ;)

/Hannu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen myös periaatteessa warettamista vastaan. Öh - minulla on tapana warettaa ensin tuote, jonka ostamista harkitsen. Jos tuote on hyvä, ostan sen, ja jos softa ei vastaa odotuksiani, niin poistan sen koneeltani. Eli tässä tapauksessa kaikki hyötyvät tästä laittomasta toiminnasta. Waretin ennen muinoin myös kaikki musalevyni ennen ostamista, mutta nykyään voi levyt koekuunnella spotifystä.

Näin meillä...  ;)

/Hannu

No kysyin sen takia koska en ymmärtänyt mistä moinen ongelma johtui....mutta kiitos silti neuvoista  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt Windows:kin alkaa bugi vähän :( :(  :'( jos se menee paskaksi auttaako Windows 7:skan asentaminen ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt Windows:kin alkaa bugi vähän :( :(  :'( jos se menee paskaksi auttaako Windows 7:skan asentaminen ?

Monissa tapauksissa yleensä uudelleen asennus auttaa.

Jos alkaa rekisterit menemään sekaisin niin hyvässä tapauksessa saa vielä jollain palautettua vakaaseen tilaan, mutta jos pitkiä aikoja on sama windows koneella ollut, on jopa suotavaa vetäistä asennus puolenvuoden välein puhtaalle asemalle, näin puhdistuu kaiken maailman schaisse pois sieltä kovolta viemästä tilaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Monissa tapauksissa yleensä uudelleen asennus auttaa.

Jos alkaa rekisterit menemään sekaisin niin hyvässä tapauksessa saa vielä jollain palautettua vakaaseen tilaan, mutta jos pitkiä aikoja on sama windows koneella ollut, on jopa suotavaa vetäistä asennus puolenvuoden välein puhtaalle asemalle, näin puhdistuu kaiken maailman schaisse pois sieltä kovolta viemästä tilaa.

Ok ! jos uudelleenasennus on joskus tarpeen niin miten se tehdäänkään ?  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ok ! jos uudelleenasennus on joskus tarpeen niin miten se tehdäänkään ?  ;D

Ihan tosissaan, oletko Googlesta kuullut?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään