Guest digikim

Haastattelupyyntö: Haen sanavalmista simulaattoriharrastajaa tv-haastatteluun

3 viestiä aiheessa

Hei,

Olen Kim Viljanen ja toimin AssemblyTV:n toimittajana ja olen tekemässä juttua lentosimulaattoriharrastuksesta ja ihmisistä niiden takana.

Televisiolähetyksemme näkyy Hartwall-Areenalla 4.-7.8. järjestettävän Assembly-tietokonefestivaalin aikana tapahtumapaikalla, Welhon tv-verkossa sekä internetissä maailmanlaajuisesti.

http://www.assembly.org

http://www.assemblytv.net

Juttuun liittyen haen nyt noin 15-20-vuotiasta simulaattoriharrastajaa (tyttöä tai poikaa) haastatteluun. Erityisen kiinnostunut olisin henkilöstä, joka on

* harrastanut simulaattoreita monia vuosia (on esim. lentänyt Microsoft Flight Simulatorilla DC-9-lentokonetta tai jollain muulla matkustajakoneella),

* harkitsee uraa ilmailun parissa,

* on käynyt Assemblyillä,

* on sanavalmis.

...mutta muukin hyvä tyyppi käy. :)

Jutun teko koostuu kahdesta vaiheesta:

1) Käymme sinun ja kuvausryhmän kanssa tyyppaamassa Ilmailumuseon DC-9-simulaattoria joko maanantaina 1.8. tai tiistaina 2.8. Yhteensä aikaa kuluu noin 4 tuntia.

2) Teemme sinusta torstaina 4.8. live-haastattelun AssemblyTV:ssä, jonka osana näytetään DC-9-simulaattorista tehty juttu. Kuvauspaikka Hartwall-Areena. Yhteensä aikaa kuluu muutama tunti.

Haastattelut tehdään suomeksi.

Jos siis olet sanavalmis simulaattoriharrastaja, ilmoittaudu minulle mahd. pian. Tai jos haluat ilmiantaa sopivan henkilön, lähetä minulle vihje.

Kerro viestissä:

1) Lyhyesti itsestäsi

2) Lyhyesti lentosimulaattoriharrastuksestasi (mitä koneita oot lentänyt, miten kauan, yms)

3) Lyhyesti mitä ilmailu sinulle merkitsee

4) Yhteystietosi (etunimi, sukunimi, puhelinnumero, ikä, asuinkunta/kaupunginosa)

Lähetä viesti osoitteeseen: kim.viljanen@assembly.org

Emme maksa esiintymispalkkiota tai matkakuluja tms, mutta pyritään hoitamaan homma niin, että esim. kyydit DC-9-simulaattorille järjestyy tarvittaessa mikäli et pääse omatoimisesti Helsinki-Vantaalle (pääkaupunkiseudun sisällä). Lisäksi pääset kokeilemaan DC-9-simulaattoria ja kertomaan miltä se tuntuu kotisimuun verrattuna. :)

Kiitos etukäteen viestistäsi. Vastaan mielelläni kysymyksiin! (Pistä sähköpostia tai pingaa IRC:ssä, en valitettavasti ehdi seuraamaan tarpeeksi usein tätä foorumia.)

Terveisin,

Kim Viljanen

email: kim.viljanen@assembly.org

IRC:ssä: digikim

puh. 040-5414654

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos jo kaikille vastanneille, jotka ovat olleet kiinnostuneita tulemaan haastatteluun. Vielä ehtii muutamia päiviä pistämään minulle viestiä, mikäli DC-9-simulaattorin tyyppaus kiinnostaa juuri sinua. Valitsen päähenkilön loppuviikosta tai ensi viikon alkupuolella.

MITÄ SINÄ HALUAISIT SIMULAATTORIHARRASTAJANA TIETÄÄ DC-9-SIMULAATTORISTA?

Olen parhaillaan valmistelemassa käsikirjoitusta jutulle, jossa DC-9-simulaattoria käydään testaamassa. Luonnollisesti osa kysymyksistä ovat aika peruskysymyksiä, jotta "taviskatsojakin" ymmärtää. Mutta nyt olisi hyvä tilaisuus kysyä muutamia haastavampia kyssäreitä DC-9-lennonopettajalta.

Heitä kysymysideasi replyllä tähän threadiin. Vastaukset valittuihin kysymyksiin näet torstaina 4.8. AssemblyTV:stä. http://www.assemblytv.net

Kiitos avusta!

Terv. Kim Viljanen

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään