Guest tjh80

Aeroprakt Foxbat rengassuojat pois

6 viestiä aiheessa

Moi

Kukas muistaa kuinka tuosta Foxbatista sai "poistettua" nuo renkaansuojat?

Jotenkin on muistikuva että aircraft.cfg kautta se piti tehdä ja jokin contact points riviltä tms. En vaan tiedä mikä niistä. :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

[ attachment removed / expired ]

Niinkuin näet niin pyöräsuojat ovat poissa (sinun tekemä) mutta en kuolemaksenikaan muista kuinka,se oli varmaan jollain helpolla tavalla kun minä en yleensä kaivele siellä cfg: tai muissa syvemmissä paikoissa jollen ole ihan varma kuinka se käy

Mistä tuon koneen löytää nykyään? avsim ja simviation ei näytä siellä olevan

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi

Joo, oishan tuo kiva saada ne nykäistyä veks. Pitää jatkaa pähkäilyä tässä.

Tuolta löytyy tuo kone: http://www.playhorizon.co.uk/downloads.htm

Eli nyt löytyi tuo mitä pitää tehdä, eli ei pidä ollenkaan muokata tuota aircraft.cfg:tä vaan simulaattorissa painojen kohdalta muuttaa matkustajan 0 arvoon jä näin ollen ne renkaan suojukset poistuu :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Varsin miellyttävä tuttavuus tämä Foxbat, enpä ole tämmöisestä ennen tiennytkään. Onkos tuo Suomipaintti Hiltusen tekemä? :)

Tuo on muuten tyypillistä, että unohtaa sen kuinka jokin juttu simun kanssa pitikään tehdä, vaikka on itse ollut sitä aikoinaan muille neuvomassa. Olen huomannut, että mitä enemmän tietää niin sitä vaikeampaa on pitää se kaikki tieto pidemmänpäälle hallinnassa.

Itse olen joutunut monesti etsimään omia ohjeitani netistä kun en enään muista miten jokin juttu tehtiin. Olen pikkuhiljaa tullut siihen tulokseen, että täytyy tehdä jonkinlainen "mappi" missä on paperilla ohjeita itselle siitä mitä osaa. Ohjeissa on sitten viitteitä Cd-levyille joilta löytyy tarvittavat apuohjelmat säilöttynä, samoinkuin aiheeseen liittyvät kopiot nettikeskusteluista jne. Nämä CD-levyt ovat sitten siellä mapissa jonkinlaisissa taskuissa säilössä.

Mikäli vaikkapa äkkiä pitäisi saada tietää, että kuinkas niitä puita poistettiinkaan sieltä kiitotieltä, niin eikun "Mappi" esiin ja osastolle "puiden poisto" hmmm, jaa se oli se Sbuilder ja kuinkas sitä käytettiinkään, hmmm, jassoo vai noin! . . jne.

Eli voisi olla nopeampi sellainen mappi omasta osaamisesta, kuin lähteä metsästämään tiedonpalasia netistä. :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Varsin miellyttävä tuttavuus tämä Foxbat, enpä ole tämmöisestä ennen tiennytkään. Onkos tuo Suomipaintti Hiltusen tekemä? :)

Joskus tuli väsättyä FS9:lle tuo kun kone julkaistiin. En tiedä mistä se löytyy enää  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joskus tuli väsättyä FS9:lle tuo kun kone julkaistiin. En tiedä mistä se löytyy enää  :-\

Tästä koneesta oli juttelua silloin kun se tuli -07 ja sinä laitoit linkin josta sen paintin sai hakea, mutta mistä sen keskusteulangan nyt löytäisi?

Se käy myös fsx

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään