Guest Lauri FIN918

PMDG:ltä osto

10 viestiä aiheessa

Moi,

onko tosiaan näin, että jos ostaa tuolta PMDG:n nettisivuilta ohjelman, niin sitä ei voi uudelleen ladata sen 10 päivän jälkeen?

Itse nimittäin ostin tuon B744X:n, ja ihan huvikseni menin katsomaan, että voiko sitä uudelleen ladata, niin eipä onnistunut :-\.

Lauri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi,

onko tosiaan näin, että jos ostaa tuolta PMDG:n nettisivuilta ohjelman, niin sitä ei voi uudelleen ladata sen 10 päivän jälkeen?

Itse nimittäin ostin tuon B744X:n, ja ihan huvikseni menin katsomaan, että voiko sitä uudelleen ladata, niin eipä onnistunut :-\.

Lauri

Siellä on se extended download service tarjolla. Alle 5 USD (=muutama euro) ja saat vuodeksi sen latauksen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi,

ok. Toi varmaan kannattaa hommata.

Mutta voiko sen hommata ihan milloin vain, esim. puolen vuoden päästä? :)

Lauri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta voiko sen hommata ihan milloin vain, esim. puolen vuoden päästä? :)

You may purchase Extended Download Service at any time.

Eli kyllä voi. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kannattaa ne asennuspaketit pitää tallessa, ettei tartte maksella..

Juu aina säilytän ;).

Ostin äskö Katana 4X:sän Aerosoftilta, ja siellä luki sitten lopussa näin:

Note that the download is only available for a limited period.

Eli voiko tähänkin sitten ostaa sen muutaman euron kupongin, että voi sitten myöhemmin ladata myös.

Tottakai säilytän exe.:n, mutta ainahan sitä tapahtuu ;D.

Lauri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eli voiko tähänkin sitten ostaa sen muutaman euron kupongin, että voi sitten myöhemmin ladata myös.

Tottakai säilytän exe.:n, mutta ainahan sitä tapahtuu ;D.

Mulla on kaikkien maksullisten lisäosien paketit koneella ja erikseen poltettuna levylle. Jos kuitenkin niin harmillisesti tapahtuu, että onnistun tuhoamaan molemmat, löytyy ne kyllä tarvittaesssa netin syövereistä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on kaikkien maksullisten lisäosien paketit koneella ja erikseen poltettuna levylle. Jos kuitenkin niin harmillisesti tapahtuu, että onnistun tuhoamaan molemmat, löytyy ne kyllä tarvittaesssa netin syövereistä.

En ihan ymmärrä, vastasitko tuossa kysymykseen, mutta voiko sieltä siis ostaa saman laisen "tikcetin", niin kuin PMDG:ltä?

Lauri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä ostan kaikki saatavilla olevat SimMarketista, koska sieltä ne voi ladata rajoituksetta uudelleen omalta tililtäsi koska vain. Joskus silelläkin oli käytössä pieni maksu palvelun saamiseksi. Jos tälläistä palvelua ei ole, niin ehkä olisi syytä varmuuskopioinnin sijaan ostaa box-versio. Puljuilla on omat systeeminsä. Arianen tuotteiden kanssa menin miinaan pari vuotta sitten. Ostin 50€ maksavan koneen - tai luulin ostaneeni - varmuuskopion sen ja kas - kun olin joutunut asentamaan kaikki uusiksi muutamaan kertaan, niin totesin että olinkin ostanut lisenssin kolmeen asennuskertaan  :thmbdn: Jos halusin käyttää konetta edelleen, niin minun olisi taas pulitettava täysi hinta. Pistin sinne tulikiven katkuisen nootin ja sain säälistä vielä yhden aseenuskerran. En asioi enää kyseisen firman kanssa.

No mikä tämän kaiken jaarittelun takana on? No se, että aina ostattaessa lisureita on luotteva tarkoin kaikki ehdot ja jos on epäselvää, niin käy joko tuotteen foorumilla tai kysyy täältä ennen ostopäätöstä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Monista paikoista saa tilattua 6-7 eurolla sen latausversion CD- levyllä, varmuuskopio tarkoitukseen. Latausversion saa silti normaalisti oston jälkeen ladata. Mutta halvemmaksi tulee ostaa boksi ja ladata päivitykset tuotteeseen netistä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään