Santeri Saikkonen

Todella ärsyttäviä ongelmia Level-D:n kanssa.

14 viestiä aiheessa

Moikkamoi!

Nyt kun tuo itse kone on saatu asennettua kunnolla ja kerkesin lentämään yhden lennon, ja kaikki toimi mainiosti. Yht'äkkiä FSX:n uudelleenasennuksen seurauksena kaikki alkoi menemään päin helvettiä.

Ongelmat ovat siis:

-  FSX:n yläpalkista ADD-ons kohdasta on hävinnyt kokonaan Level-D:n asetukset ja tämän seurauksena konetta ei saa ""Cold and Dark"" tilaan.

- VNAV ja LNAV, ja välillä koko autopilotti ei toimi.

- "kone ei tunnista itseään" eli FMC:n IDENT sivu on täysin tyhjä.

Uudelleenasennusta yritetty parikin kertaa ja simuna FSX.

Hjäälp!  :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Level-D:n tukifooruneita selatessa löytyi ratkaisu, olin unohtanut asentaa Service Packit uudelleenasennuksen jälkeen,  :-[

Ja se sitten aiheutti Addon Menun katoamisen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Turha sitä FSX alustaa on syyllistää, tämäkin oli puhdas käyttäjä vika, ei FSX. Itse kun olen monesti näitä valitteluja FSX:n suhteen lueskellut, niin moni syy vikaan on loppupeleissä siellä penkin ja näppiksen välissä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kun kaikki mahdolliset päivitykset hoitaa ja yleisesti osaa käyttää sitä tietokonetta ja etenkin FSXää, niin ei pitäisi tulla paljon ongelmia. Kaikki ongelmat mitä minulle on tullut on ollut käyttäjästä johtuvia. Kaikkiin on löytynyt korjauspaketti tai muu vastaava. Turha sitä konetta tai simulaattoria alkaa haukkua.

-Leevi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No itseasiassa tuo LDS ei tunnetusti ole täysin yhteensopiva FSX Acceleration paketin kanssa. Siinä esiintyy mm double start bugi, sekä itselläni se, että kaikki painodata katoaa mottien käynnistyksen yhteydessä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Turha sitä FSX alustaa on syyllistää, tämäkin oli puhdas käyttäjä vika, ei FSX. Itse kun olen monesti näitä valitteluja FSX:n suhteen lueskellut, niin moni syy vikaan on loppupeleissä siellä penkin ja näppiksen välissä.

Jeps, FSX on loppupeleissä harvinaisen toimiva ohjelma. En myöskään ymmärrä tuota FSX:n syyllistämistä lähes joka vian ilmetessä. Jotkut lisäosat vaativat hiukan säätöä joskus, jotta toimivat mutta yleensä on nimenomaan user error kyseessä. Googlaamalla tosin löytää ratkaisun vikaan kuin vikaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jeps, FSX on loppupeleissä harvinaisen toimiva ohjelma. En myöskään ymmärrä tuota FSX:n syyllistämistä lähes joka vian ilmetessä. Jotkut lisäosat vaativat hiukan säätöä joskus, jotta toimivat mutta yleensä on nimenomaan user error kyseessä. Googlaamalla tosin löytää ratkaisun vikaan kuin vikaan.

Näin. Itselläni ei ole win 7 + FSX kanssa ollut juuri mitään ongelmia satunnaisia jäätymisiä lukuunottamatta. Level D:n asennuksen kanssa oli aluksi ongelmia mutta niihinkin löytyi ratkaisu ihan googlaamalla, taito joka tuntuu nykyään entistä useammalta täällä puuttua.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Morjensta, en viitsi jokaiselle ongelmalle tehdä yksittäistä topiccia joten laitetaan tämä tähän.

Eli Level-D:tä käytettäessä FSX ei pysy mitenkään pystyssä, jatkuvaa kaatumista, joskus tämä tapahtuu vasta ilmassa, joskus jo platalla. VATSIMissä mennään.

Käytössä FSX Gold Edition, SP1 &SP2 ja NVIDIA GTX460.

Yritin googlailla ja käyttää foorumin omaa hakua mutten löytänyt mitään suoraan aiheeseen liittyvää.

Löytyiskö apuja?  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Morjensta, en viitsi jokaiselle ongelmalle tehdä yksittäistä topiccia joten laitetaan tämä tähän.

Eli Level-D:tä käytettäessä FSX ei pysy mitenkään pystyssä, jatkuvaa kaatumista, joskus tämä tapahtuu vasta ilmassa, joskus jo platalla. VATSIMissä mennään.

Käytössä FSX Gold Edition, SP1 &SP2 ja NVIDIA GTX460.

Yritin googlailla ja käyttää foorumin omaa hakua mutten löytänyt mitään suoraan aiheeseen liittyvää.

Löytyiskö apuja?  :-\

Kaatuuko joka paikassa vai vantaalla? Kokeile ilman lisäscenejä jotta tiedät onko ongelma koneessa vai sceneissä, samoin kaatuuko vain Level-D:llä?

//T

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla ihan samoja ongelmia LD 767 kanssa, FSX.

Kone saattaa arvamattomasti ilman syytä kaataa simukan kesken lennon 3-4h tunnin normaalin toimimisen jälkeen.

Samaten painodata häviää yllättävästi moottorien käynnistyksessä, vaikka APU päällä koko ajan (ei siis johdu sähköjen katkeamisesta kuten esim. vaikka Wilco E-sarjassa) Ei oo löytyny ratkaisuja, välillä toimii taas ihan normaalisti, toki siinä aina se ikävä kaatumisen riski.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Painodatan häviäminen johtuu LDS ja FSX Accelerationin yhteensopivuusongelmista. Yksi syy, miksen itse tuota Accelerationia ole koskaan ostanut.. aiheuttaa monissa koneissa paljon ongelmia. Painodatan häviämisen lisäksi se aiheuttaa myös tuon "double spool-up" -bugin.

Ratkaisuja on muutama:

1. Poista Acceleration

2. Laita polttoainepumput (kaikki) pre-flight flowissa jo riittävän aikaisin päälle

3. Ohjelmoi FMC vasta käynnistyksen jälkeen

Kaatumista ainakaan minulla ei ole koskaan esiintynyt tuon koneen kanssa, eikä LVLD foorumeilla ole mitenkään erityisen paljon kaatuilemisesta valitettu. Luultavasti johtuu jostain ihan muusta kuin itse koneesta. Kannattaa muuten vastaisuudessa rekisteröityä tuonne LVLD keskustelupalstalle, siellä kun saa ihan asiakastukeakin!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mua ärsyttää, etten pääse rekisteröitymään level-d:n tukifoorumille... on koodit ja kaikk!? :o

/hannu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään