Santeri Saikkonen

Level-D 767 Asennusongelmaa

10 viestiä aiheessa

Moro!

Tuossa koittelin tuota LVLD:n 767 konetta asennella, ja sainkin sen asentumaan kunnolla, mutta kun avaan simua tulee seuraava virheilmoitus:

[ attachment removed ]

Mikäli valitsen kyllä, tulee ''Bad License for 767. FSX will now Quit'', ja mikäli valitsen että No, ja yritän valita konetta valikosta tulee sama virheilmoitus..

Uutta asennusta on yritetty eikä ole piraattiversio.

Santeri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla tapahtuu vastaavaa jos olen tarkoituksella Tehtävänhallinan kautta sulkenut "Väkisin" simun, mutta kun tuon Hyväksyy niin ei pitäs enää valittaa. Se vaan herjaa jos simulaattori on kaatunut ja simuhan vetää kompromissit tuon DLL piikkiin. Kyllä on kone toiminut itsellänikin noiden heittojen jälkeen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla tapahtuu vastaavaa jos olen tarkoituksella Tehtävänhallinan kautta sulkenut "Väkisin" simun, mutta kun tuon Hyväksyy niin ei pitäs enää valittaa. Se vaan herjaa jos simulaattori on kaatunut ja simuhan vetää kompromissit tuon DLL piikkiin. Kyllä on kone toiminut itsellänikin noiden heittojen jälkeen.

"Mikäli valitsen kyllä, tulee 'Bad License for 767. FSX will now Quit'"

Eikun vaan yhteys Level-D asiakastukeen. Fsnordic ei välttämättä ole se oikea paikka kysyä miksi ostamasi lisuri herjaa väärästä lisenssistä..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

"Mikäli valitsen kyllä, tulee 'Bad License for 767. FSX will now Quit'"

Eikun vaan yhteys Level-D asiakastukeen. Fsnordic ei välttämättä ole se oikea paikka kysyä miksi ostamasi lisuri herjaa väärästä lisenssistä..

Tuohon Bad license ongelmaan ei auta muu kun totaali reinstall konelle. Ei ole ainakaan itselleni koskaan moista bad license ilmoitusta tullut, kun on Kyllä valinnut tuossa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Todettakoon nyt kuitenkin vielä, että mikäli olet uudelleenasentamassa konetta tulee se tehdä Flight1 wrapperin kautta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään