Esa Sairio

Parar Embraer 170?

7 viestiä aiheessa

Avsimistä löytyy vajaa 10 Embraer 170- konetta. Mikä on paras?

yES

Moro!

Eiköhän kannattais vähän tarkentaa?

jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eihän niitä lennettäviksi tarkoitettuja (ilmaisia) ole muita kuin Dreamwings. Siihenkin pitää paneli ja äänet hakea itse.

Jos payware emppuilu kiinnostaa, niin ei ole muuta vaihtoehtoa kuin kääntyä Wilcon/feelTheren puoleen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Laitanpa tähän kysymyksen koskien Wilcon Emppua, koska en viitsi aloittaa uutta ketjua sen takia:

Sillointällöin kun aloitan lennon, niin ohjaamossa tikittää. Ihna kun vekkari kävis jossain. Aikalailla sekunnin välein naks.....naks....naks... Mitään varoitusilmoitusta tms ei ole missään, Takeoff config on kunnossa eikä vaikuta muutenkaan lentoon mitenkään. Manuaalista olen yrittänyt etsiä syytä, mutten ole löytänyt. Apuja?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Laitanpa tähän kysymyksen koskien Wilcon Emppua, koska en viitsi aloittaa uutta ketjua sen takia:

Sillointällöin kun aloitan lennon, niin ohjaamossa tikittää. Ihna kun vekkari kävis jossain. Aikalailla sekunnin välein naks.....naks....naks... Mitään varoitusilmoitusta tms ei ole missään, Takeoff config on kunnossa eikä vaikuta muutenkaan lentoon mitenkään. Manuaalista olen yrittänyt etsiä syytä, mutten ole löytänyt. Apuja?

Allekirjoittaneella oli sama ongelma joku aika sitten. En tarkkalleen muista mitä tein, mutta oletko kokeillut uudelleenasennusta? Asentelin vissiin ne modellit yms. uudestaan ja rupes toimimaan, ellen nyt väärin muista..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En jaksa asennella, kun olen poistanu kaikki ei halutut tekstuurit erikseen kun niitä tulee sen tuhannen konetta kun asentaa, mutta cockpit- äänet kun laittaa pois niin se riittää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään